rss

duminică, 2 martie 2008

e-Love ... sau Dragostea pe mess

Presupun ca majoritatea ati discutat mai mult timp macar cu o persoana pe internet pentru care ati simtit o atractie...ce anume v-ar determina sa incepeti o relatie de dragoste stiind ca pe acea persoana s-ar putea sa nu o cunoasteti niciodata in realitate.
In continuare o sa postez cateva pareri ale unor persoane care au avut asemenea relatii...

--"...pe mine asta m-a salvat....cand totul, dar absolut totul se prabusise in jurul meu.....am descoperit net-ul....probabil ca mi-am facut norma de vorbit pentru 7 vieti......asa am descoperit ca nu sunt singura, ca toti avem probleme...m-am imprietenit...m-am indragostit.....am facut un pas in real...a fost mai minunat decat as fi crezut.....atata lumina in mine....am facut inca doi inapoi in mine.....un vals fara partener..... muzica inca mai canta.....dansatorii au plecat.....ce m-a facut sa vreau sa ies din tastatura?....o uimitoare coincidenta...o rara compatibilitate (unisens as zice acum) in tot....aveam sa descopar ca si in plan fizic.....urmarea?.....compar si nimic nu se mai poate compara cu clipa aceea suspendata in vis.....caci ce este virtualul daca nu un vis?"
--"O relatie de prietenie cu o persoana pe care o cunosti pe net poate fi continuata o lunga perioada(vb din experienta), poate pt totdeauna. E suficient ca cei doi sa aiba in comun o pasiune, un hobby...poate fi orice mersul la teatru, la ateneu, plimbari prin parc pe jos sau cu rolele ...orice. Pt o relatie de iubire e nevoie de mult mai mult. Dupa perioada de discutii pe net, urmeaza sa te intalnesti fata in fata (iar vb din experienta) si sa observi acea persoana in viata lui reala. La mine nu au mers relatii cu persoane cunoscute pe net, nu din cauza modului in care ne-am cunscut, ci pur si simplu nu ne potriveam. Dar stiu povesti cu oameni care s-au intalnit pe net si au ramas impreuna..deci, nu e imposibil. Fiecare cu norocul lui. Iar timpul cat au durat discutiile pe net pana sa ne intalnim au fost de la 4 zile (cel mai putin) pana la 5 luni (cel mai mult). Aaaa...si inca ceva, de evitat intalnirile de la matrimoniale de pe net (iar vb din experienta)."
--"sunt de acord cu tine,de altfel mi-am expus parerea si in direct ca sa zic asa.eu consider internetul numai si numai o punte intre oameni......si nu cred in finalizarile reusite pe aceasta cale.e placut,totusi sa cunosti oameni,idei,personalitati,sa impartasesti din experienta de viata,din intamplari.am zis si am s-o mai zic-internetul e locul celor de obicei singuri si de obicei si a celor mai valorosi"
Am mai auzit din intamplare si de WebSex...cred ca websexul este o experienta destul de interesanta dar totodata exista si mari dezavantaje...adica toata treaba trebuie sa o facu "cu mana ta" :D daca ma intelegetzi ce vreau sa spun.Poate ca sentimente exista nu pot sa neg acest lucru dar cu siguranta lipsesc atingerile delicate si sarutarile fierbinti...mie unu mi se pare o chestie destul de interesanta deoarece imi place sa experimentez tot timpul lucruri noi.
Chiar mi-as dori sa am o asemenea relatzie...mi se pare foarte interesant si sper ca o anume persoana care stiu sigur ca va intra sa citeasca aceste randuri va accepta...sper sa nu regret :D.
Astept commentarii de la persoanele care au avut asemenea relatii,sunt curios sa aflu care este povestea lor.

1 comentarii:

Marya spunea...

este sooper dragostea pe mess shi sa styty ca atunci cand nu sty cine e cel de care teai indragostit dragostea pe mess devine parca mai pasionala shi incepe sa existe shi sa creasca atractia fata de persoana acea

Trimiteți un comentariu