rss

miercuri, 19 martie 2008

Just a Love Story

Boy - Ceau draga
Girl – Ceau

Boy – Mi-ai lipsit azi la scoala. Unde ai fost?
Girl - Scuze, a trebuit sa ma duk la medic.
Boy - Oh de ce?
Girl – Nu-I nimic…un control de rutina
Boy – Ok

Girl - Am pierdut ceva?
Boy - Nu, doar niste notite

Girl - Ok
boy - Yeah
Girl - Am o intrebare:
Boy - Zi
Girl - Cat de mult ma iubesti?
Boy - Sti ca te iubesc, pui

Girl - Yeah ...
Boy - De ce intrebi? S`a intamplat ceva?
Girl - Nu. Nu s`a intamplat nimic
Boy – Bine

Girl - Cat de mult iti pasa de mine?
Boy - As muri pentru tine
Girl - Chiar?
Boy - Da draga. Dar s`a intamplat ceva?
Girl - Nu. Sunt bine
Boy - Bine. Asa sper.
Girl - Chiar ai muri pentru mine?
Boy - M`as impusca pentru tine oricand
Girl - Chiar?
Boy - Da. Hai pui, s`a intamplat ceva?
Girl - Sunt bine!!!

Girl - Trebuie sa plec. Ne vedem maine
Boy - Bine. Ceau. Te iubesc
Girl - Te iubesc!


Ziua
urmatoare la scoala

Boy – Mi`ai vazut prietena astazi?
Mate – Nu
Boy – Oh
Mate - Dar a fost ea ieri aici nu?
Boy – Da, shtiu

Mate - Dar stii cum sunt fetele…
Boy – Yeah
Mate- Ce mai zici?
Boy - Ma duk la ore.
Mate - Ne vedem mai tarziu.

In aceeiasi seara
-ring-
-ring-

Girl - Alo?
Boy - De ce nu ai fost azi la scoala?

Girl - M`am simtit un pik rau.
Boy - Eshti bine aqma?
Girl - Trebuie sa plec….vrea mama sa vorbeasca la telefon
Boy - O sa astept
Girl - S`ar putea sa dureze…te sun eu mai tarziu
Boy - Bine. Te iubesc
Girl - Eu cred ca ar
trebui sa ne despartzim
Boy - CE??? DE CE???
Girl - Te iubesc
>click < (inchide telefonul) Fata nu vine 3 saptamani la scoala si nu raspunde nici la telefon

Boy - Ceau. Ce faci?

Mate - Nimic. Ai mai vorbit cu fosta ta prietena?
Boy – Nu.
Mate - Deci nu ai aflat?

Boy - Ce sa aflu?
Mate - Cred k ar trebui sa iti spun ea ce s`a intamplat
Boy - Amice…ce s`a intamplat?
Mate - Suna la numarul
asta…433-555-3468

Baiatul suna la numarul acela dupa ore
-ring-
-ring-

Voice - Buna. Aici spitalul
Boy - Poftim? Trebuie sa fi gresit numarul. Imi caut prietena
Voice - Care este numele ei?
baiatul ii da
informatiile
Voice - Da. Este pacienta noastra in momentul de fata.
Boy - Ce naiba? Ce s`a intamplat?
Voice - Camera ei este 466, corpul A
Boy - Ce s`a intamplat?

Voice - Mai bine veniti la spital
Boy - STAI!!! NU!!!
*dial tone*


Baiatul merge la spital.camera 466, corpul A.

Fata sta intinsa pe patul de spital

Boy: - Esti bine?
Girl - ..........
Boy - Scumpo te rog spune ceva
Girl - Eu…

Boy - Ce???
Girl - Am cancer. Doar aparatele ma tin in viata….in seara asta ma vor deconecta.
Boy - Ce naiba?de ce? De ce nu mi`ai zis nimic?
Girl - Nu vroiam sa te fac sa suferi.
Boy - Dar eu te
iubesc…..plange
Girl - Si io te iubesc.nu fi trist.eu intotdeauna o sa fiu alaturi de tine.
Nurse - Orele de vizita s`au terminat.
Baiatul pleaca, fata este deconectata de la aparate si moare

Ziua urmatoare:
Baiatul este gasit mort cu un pis
tol in mana si un billet langa…
In billet scria:

Am luat un glont pentru ea
Asa cum am zis ca voi muri pentru ea

"Iubirea este viaţă. Şi dacă îţi lipseşte iubirea, îţi lipseşte viaţa."
Leo Buscaglia
"Iubirea este aripa dăruită de Dumnezeu sufletului, pentru ca să
urce până la El." Michelangelo
" Sa iubim nebuneste tot ce straluceste pe acest pamant, fiindca alta viata nu ne este cunoscuta." Eupiride
" Un singur ceas de dragoste poate face cat o viata intreaga."
Balzac

"O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti cu atata strasnicie nu reprezinta nimic. Dar tocmai asta n-au sa inteleaga niciodata oamenii cu adevarat gelosi."
Dostoievski
"Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului."
William Shakespeare
"Iubirea este pentru oameni si zei o mareata si minunata divinitate."
Platon
"Iubirea misca soarele si celelalte stele."
Dante




1 comentarii:

marya spunea...

ahhhhhhh bn k nam patito shi eu k chiar odata am incercat sa ma sinucid cu persoana iubita aqm 2 ani dar am avut noroc doar cu un spital de pishatrie shi niste injectii la obraznicie :)) aqm iuby pe cineva dar nush am trecut de faza sinucidere dar ptr el as faceo :(( in iubire shi razboi se zice totul e permis

Trimiteți un comentariu