rss

joi, 13 martie 2008

Prima zi din restu' vietii mele...

Ca sa fim in trend cu limbajul abordat de kameleon in articolele de mai jos incep si eu
cu expresia din ce in ce mai des folosita "Ce Pula Mea"...deci sa-mi trag pula-n ea de
viatza,e nashpa din toate punctele de vedere te trezesti la ora 7 cand ti-e lumea mai
draga cu cuvantu pula pe buze "bag pula-n el de ceas"...nu am inteles de ce pula mea
trebuie sa inceapa orele la ora 8,sa te duci la servici la ora 7 seau 6...de ce
pula mea sa nu inceapa totul la 10 sau la 11?Shi cum pula mea reusesti tu sa te trezesti,
te dai jos din pat te duci la buda shi dai drumu la apa sa te speli..."bagamiash pula-n ea"
bah da uda mai e mah...te imbraci shi pleci la scoala...in drum spre scoala mai auzi
cuvantul "Pula" de 2-3 ori...pe la 8 fara 10 minute intrii in magazinul de langa scoala
si iti iei o cafea...te duci la automatul de cafea shi introduci fisa,acesta o refuza
shi o bagi din nou si din nou pana te enervezi shi ii futzi o bucata la aparat...atunci
observi vanzatoarea nervoasa care incepe sa te injure...tu ii dai replica "Mai dute mah In
Pula Mea" nu vezi ca nu merge tampenia asta...probabil maimutza din interiorul aparatului
care face pipi si umple paharele a ramas fara resurse...in fine,iti iei cafeaua shi pleci
te asezi pe o banca,bagi mana in buzunar shi..."Bagamias Puala iar mi-am uitat tigarile
acasa"...mai tragi o fuga pana la magazin sa-ti iei tigari la bucata k sa fai economie...
intrii in magazin shi ceri shi u 4 tigari,vanzatoarea iti intinde tigarile shi tu
incepi sa injuri,vanzatoarea ramane uimita "Bagamias pula in tigarile tale,Wincester
sunt tigari?"...te intorci pe banca shi in sfarsit bagi tigarea in gura scoti bricheta,
incerci sa o aprinzi shi tzeapa "Bagamias pula in ea de bricheta cu ala care a umplut-o
cu gaz"...opresti un mos care trece pe strada si il intrebi daca are un foc,asta iti
intinde o cutie de chibrituri si iti spune "Lasate de sportu asta,nu e sanatos" in mintea
ta "Fututi gura matii de mos senil,ce pula mea sti tu".
Pe la 8 jumate intri si tu la ora...miercuri dimineata...ora de religie...popa cu replica
lui "da unde ai fost fiule?nu ti-a sunat ceasu de dimineata" ...in gandu meu "ce bucuros as
fi dak ti-ar suna in pula mea ceasu mai repede,as veni shi as pune muzica la tine la
inmormantare"...treci in banca sa nu se mai repete...

Iti mai dau detalii despre ce fac mai tarziu?..sau asta este de altfel si experienta pe care o simti si o traiesti in momentul de fata si tu, la fel ca mine in acelas mod evident!!!...
P.S. : mai detaliat pot spune ca daca continui toata ziua... numai articulatia cuvantului PULA, sta pa buzele voastre!!!... Toate acestea fiind cauzate de viata asta porcoasa pe care o traim noi in general, finalizez spunand ca eu ca persoana si tu de altfel; imi bag/iti bagi pula in tot ce misca, pe tot parcursul zilei si adorm/adormi, cu ea in gand pt ca noi comunicam si ne exprimam credinta prin PULA MEA!!!...mai departe, mi-o bag si plec........

video

2 comentarii:

marya spunea...

ma dak as injura toata ziua as primi cat ii de lunga ziua un sut in fund la fiecare vorba cu pula dar lasa ma inteleg eu ku ei knd ii injur :D pana atunci poop pe cei care au faqt blogurile astea beton :D

MonSoon spunea...

ms pt poop uby...shi pt comm...shi eu poop la u...

Trimiteți un comentariu