rss

miercuri, 12 martie 2008

Pura Realitate...Reloaded [by KML_onu]

Noi nu suntem porcosi, dar ganditi-va ca poate nici voi nu sunteti porcosi ci poate aveti prieteni care pot fi porcosi, prieteni care folosesc PULA MEA,. drept semn de intonatie. e genul de om care simte sa se separe de realitate si adica : frate uite in pula mea, am fost la facultate in pula mea.... ii stiti sunt ai vostri, si ii iubiti in pula mea ca altfel nu ati zambi dativa-n pula mea de ipocriti. este ceva rau in asta?... nu! este momentul in care mi-am rezolvat o problema...mi-am bagat pula si am plecat.

3 comentarii:

marya spunea...

ce tare dak nu faci sau naio faqrt facultatea poty saty bagi o pula in ea k eu asta fac :)) e naspa nu cred k trebuie saty pierzi jumatate din viata cu o scoala de rahay kare mai tarziu nu a saty trebuiasca ei bine imi bag o pula in scoala asta de rahat :D

hArl3Qu!N spunea...

pizda face rost de pula dar pula nu

b3sc pe tine spunea...

pizda masii de scoala! nu styu cie dracu a inventato dar nui buna la nimic in afara de dat dureri de cap scuip pe ea

Trimiteți un comentariu