rss

marți, 4 martie 2008

Secretele Tablei Ouija


Ce se întâmplă cu adevărat în timpul şedinţelor de spiritism? Sunt într-adevăr sufletele morţilor cele care vorbesc marcând literele de pe misterioasa Tablă Ouija? La aceste întrebări ştiinţa modernă s-a dovedit neputincioasă, acceptând într-un final faptul că legăturile dintre lumea morţilor şi cea a viilor există, dar nu pot fi explicate.
Timp de secole, omul a încercat să afle ce este dincolo de moarte. Ocultiştii renascentişti ofereau diferite soluţii pentru a stabili legătură între cele două lumi. Astfel se explică apariţia misterioasă a celebrei “porţi” care uneşte lumea morţilor de cea a viilor: Tabla Ouija.
Ce se întâmplă de fapt în timpul şedinţelor de spiritism? Ken Korczak, unul dintre cei mai experimentaţi ocultişti americani, susţine că de peste 40 de
ani discută cu “entităţi din Univers” şi este convins că magia Tablei este incontestabilă.
Este vorba de “câmpuri magnetice care plutesc” şi care pot interfera prin intermediul Tablei cu lumea reală. Experimentele Ouija au reuşit să dea peste cap aparatura de măsurare a parapsihologilor, care detectau într-adevăr “entităţi misterioase” în camera unde se desfăşurau şedinţele de spiritism.
“Am început experimentele în 1960 şi aşa am perfecţionat Tabla Ouija. Am conceput o planşă fixată cu ajutorul magneţilor de o masă care să interfereze cu orice entitate misterioasă”, a explicat spiritistul american, care a refuzat să facă o demonstraţie în faţa aparatelor de fotografiat.
Planşeta a fost acoperită cu un material textil pe care erau imprimate litere şi numere. În partea de sus au fost punctate “da” şi “nu”. Apoi a fost conceput un indicator sensibil la stimulii magnetici consideraţi paranormali, realizat din lemn, cu o lentilă în centru.
Cum se face legătura cu lumea spiritelor? Pentru a chema sufletele morţilor e necesară prezenţa apropiaţilor celor despărţiţi. “În acel moment, creierul celor implicaţi afectiv deschide canale extrasenzoriale către lumea morţilor, invocându-i pe aceştia. Indicatorul începe să se mişte singur arătându-ne literele”, a declarat Korczak.

Urmatoarea povestioara este o experienta personala si nu as avea nici un motiv sa va mint...
--In urma cu aproximativ 3 saptamani eu si inca doua persoane am trait o experienta
de-a dreptu traumatizanta...
Eram in casa uneia dintre persoanele respective si am vazut la un moment dat la televizor un documentar destul de interesant in care cateva persoane puneau reportofoane cu care ziceau ca se pot inregistra vocile spiritelor...am sarit si eu repede si am apucat telefonul e pe masa foarte curios sa vad ce se intampla...am stins televizorul,am inchis geamul si usile pentru a fi sigur ca nu se aud alte sunete...oricum era seara shi acea persoana statea intr-o zona linistita...daca sunteti curiosi ce s-a intamplat ascultati inregistrarea de mai jos...sincer nu sunt o persoana care sa aiba voci in cap sa asa ceva...sunt o persoana foarte rationala si incerc sa gasesc o explicatie pentru orice...dar in cazul de fata chiar nu exista o asemenea explicatie deoarece persoanele respective stateau in fata mea si am vazut ca cu ochii mei ca nu au scos nici un sunet,totzi stateam linistiti fara sa ne miscam iar telefonul era pe masa deci nu se puteau produce nici un fel de sunete fara sa fi observat...in al doilea rand mi-am zis sa nu fie ceva de la telefon dar cea ce se aude pe inregistrare este clar o voce care zice DA...Dupa aceasta intamplare cred in existenta spiritelor si sunt convins ca acestea sunt peste tot in preajma noastra.Cat despre tabla Ouija nu stiu ce sa zic,dupa acea intamplare am decis sa facem o sedinta de spiritism asa ca am cautat pe internet toti pasii care trebuiau indepliniti pentru a putea intra in legatura cu spiritele...am confectionat o tabla Ouija dupa niste explicatii gasite pe net,am citit cum se face sedinta de spiritism,ritualurile de protectie si ritualurile de la sfarsitul sedintei,asa ca ne-am adunat la acea persoana acasa intr-o seara,am aprins lumanari am pus tabla Ouija pe masa,am facut ritualurile de protectie,ne-am concentrat shi am meditat o perioada nu mai stiu exact cat trebuia 10-15min dupa care doar la lumina lumanarilor am inceput sa chemam spiritele...din fericire nu a raspuns nici un spirit,zic din fericire pentru ca probabil am fi murit toti de frica daca se intampla ceva:D...probabil functioneaza si tabla de spiritism dar noi nu am facut ritualurile asa cum trebuie...
Asculta inregistrarea -- www.hotplay.lx.ro/spirit.html

Live WebCams - Free Chat

13 comentarii:

Anonim spunea...

mishto :D

Anonim spunea...

nu am putut sa ascult inregistrarea :(( . . .pacat .. dar ii tare ;)

Anonim spunea...

parca nu sunt destule probleme pe lumea asta...mai vretzi si "spiritE" prin preajma...a innebunit lumea ,oameni buni!ce tampenie...!
nici ca se putea mai bine:-j
lasatzi`va de meserie!;)

Anonim spunea...

dak nu credeti in paranormal tineti va parerile.mi se pare interesanta toata povestea asta si eu am de gand sa incerc niste ritualuri si sper sa imi iese!

Anonim spunea...

Va spun sigur ca ele exista si este posibila comunicarea cu ele, aveti grija insa ca s-ar putea sa nu vina cel invocat si sa va apara alta entitate malefica in schimb spiritismul nu este o joaca si nu-i indicat pt fiecare om, exista oameni desemnati de dumnezeu pentru aceasta acei oameni care au al 3-lea ochi deschis, si pot sa vada in astral..sfatul meu este sa va linistitzi cu incercatul si sa va gasiti alta activitate

Anonim spunea...

Indiferent ce crezi tu, ceea ce invoci este intotdeauna satana, nu exista dumnezeu in spiritism, el incearca sa te atraga, iar cu timpul prin aceste mici ritualuri devii vulnerabil si va reusi sa ajunga la tine daca vei continua. Pentru ca atunci cand satana iti face un favor, aici exemplu fiind pentru inceput sa-ti raspunda la intrebari prin tabla ouija, el va ajunge la tine si te va putea controla in final. Terminati de acum cu curiozitatea daca vreti mai multe

Anonim spunea...

Buna seara! Vreau sa va spun povestea mea si sa va avertizez in legatura cu acest joc, care de fapt este ceva foarte periculos. VA ROG NU INCERCATI ASA CEVA!!!!! eu am facut lucrul asta acum 2 ani si credeti-ma ca m-a distrus, am vorbit cu un spirit malefic, de care nu pot sa mai scap. Prima oara totul a inceput ca o gluma, o joaca , dar nu s-a sfarsit bine de loc si credeti-ma ca nu sunt pareri sau ca as fii schizofrenica. NU VA JUCATI CU ASA CEVA, VETI REGRETA TOATA VIATA!!!!!!

Anonim spunea...

Faceti ce credeti uni cred alti nu RAMANE DE VAZUT ASTA

Andrei spunea...

sunt de cumparat Table Ouija?

raspundeti va rog laadresa:
andrei_malamut2yahoo.ro

Andrei spunea...

sunt de cumparat Table Ouija?

raspundeti va rog laadresa:
andrei_malamut@yahoo.ro

Anonim spunea...

Frate cred in fantome si in toate astea dar cand va jucati cui spiritele fiti atenti.

roseinthedesert spunea...

acel fisier nu mai merge.

roseinthedesert spunea...

acel fisier nu mai merge.

Trimiteți un comentariu