rss

marți, 1 aprilie 2008

Cum sa primesti un sarut la minut...

Ai un zambet incantator!
Pot sa-l vad pe dinauntru?

Buna!Fac un curs despre prim ajutor.
Poti sa ma ajuti sa exersez tehnica respiratiei gura-la-gura?

Lucrez la o firma de cosmetice si fac un sondaj despre rujuri.
Pot sa verific daca folosesti rujul potrivit?

Studiez stomatologia.Te superi daca iti studiez molarii?

Mai am doua minute de trait.Ultima mea dorinta este sa ma saruti.
Ai putea sa ma refuzi?

Ma sufoc.Da-mi o gura de aer proaspat.

O,ai cascat!si eu credeam ca te pregatesti sa ma saruti.

Buzele mele se simt foarte singure azi.Ce zici daca ale tale le vor tine companie?

Salut!Sunt de la Agentia de Promovare a sarutului si am obligatia legala sa-ti
testez tehnica de a saruta.

Pardon!M-am impiedicat de buzele tale.
Pot sa le dau la o parte?

Mi se pare ca ti-a intrat ceva in ochi.
Pot sa ma uit de aproape?

Ai buzele crapate?
Lasama sa le hidratez eu.



Live WebCams - Free Chat

1 comentarii:

mary ub!ta spunea...

Mai am doua minute de trait.Ultima mea dorinta este sa ma saruti.
Ai putea sa ma refuzi?
ooooo ai cascat credeam k vrei sa ma saruti! kiss me mumosule :*

Trimiteți un comentariu