rss

vineri, 4 aprilie 2008

Naivitatea Oamenilor....mIRC-ul

Ce plictiseala...cautand niste programe mai vechi pe un DVD am dat peste mIRC
Hopa...ia ghiciti ce mi-a trecut prin minte...am instalat programul si am intrat sa vad daca mai exista cineva care foloseste aceasta antichitate numaita Internet Relay Chat...Surpriza,desi eram sigur ca nu o sa mearga am introdus /server buchartest.ro.undernet.org, am pus un nick de fata si am intrat sa imi bat joc de frustratii care inca mai cred in "dragostea la prima vedere" pe mIRC
Iata ce a iesit....

VICTIMA 1 :

Catalin_29 --> de unde esti?
Diana18}{--> ar
Diana18}{--> asl?
Catalin_29 --> 28 m is
Catalin_29 --> ne putem vedea pe webcam?
Catalin_29 --> vb pe mess?
Diana18}{--> da ce sa facem pe mess...
Diana18}{--> am iesit de pe mess de plictiseala
Catalin_29 --> facem sex pe webcam
Catalin_29 --> ai chef?
Diana18}{--> hmmm....
Diana18}{--> shi ce sti sa faci u pe web....
Diana18}{--> ?????
Diana18}{--> sa vad dak merita
Catalin_29 --> ok
Catalin_29 --> catalin2805
Catalin_29 --> id-ul meu
Catalin_29 --> tu ce id ai?
Diana18}{--> poi ce sti u sa faci pe web...
Diana18}{--> k nu vreau sa intru pe mess degeaba
Catalin_29 --> ma masturbez
Diana18}{--> ok...
Diana18}{--> o sa intru putzin mai tarziu...
Diana18}{--> knd o sa fiu singura
Catalin_29 --> ok..lasa-mi id-ul sa te inregistrez
Diana18}{--> intru eu pe ID tau pe la 6 - 6:30
Catalin_29 --> ok
Diana18}{--> k
Catalin_29 --> nu te-as manca daca mi-ai da id-ul sa te inregistrez
Diana18}{--> si eu
Catalin_29 --> si cand intrii vb
Diana18}{--> da...
pe la 6 sa plece tata la munca
Diana18}{--> :D
Diana18}{--> intru eu pe u
Diana18}{--> ;)
Catalin_29 --> ok..in camera la tine esti singurica?
Catalin_29 --> :)
Diana18}{--> da
Catalin_29 --> hai sa ne vedem putin si acum..fara sa facem nimic
Catalin_29 --> ce spui?
Diana18}{--> hmmmm....
Catalin_29 --> nu mai ai rabdare 2 ore...
Catalin_29 --> tocmai ca am...doar sa ne vedem putin acum..vb un pic si la 6 o facem
Catalin_29 --> k?
Diana18}{--> :)
Diana18}{--> nop...
Diana18}{--> aku mai am shi putzina treaba..
Catalin_29 --> ok
Diana18}{--> k
Diana18}{--> vb la 6
Diana18}{--> atunci
Catalin_29 --> ok
Diana18}{--> pooop...
Diana18}{--> ne vedem la 6
Catalin_29 --> pup

Ce retardat... :)) ...m-am tot gandit sa bag ID-ul in lista si sa-i arat eu web sex =))

VICTIMA 2 :

Dragut_pt_fe--> 27 b cr
Dragut_pt_fe--> u?
Diana18}{--> 18 f bv
Dragut_pt_fe--> iti trimisai o poza
Diana18}{--> am vz
Dragut_pt_fe--> k
Dragut_pt_fe--> mai zi si u ceva
Diana18}{--> ce sa mai zic?
Dragut_pt_fe--> ce vrei tu?
Dragut_pt_fe--> intreaba-ma si iti raspund cu placere
Diana18}{--> nush...
Diana18}{--> cum esti imbracat?
Diana18}{--> :))))
Dragut_pt_fe--> partial
Dragut_pt_fe--> :))))))))))))))))
Diana18}{--> :p
Diana18}{--> da asa cald e pe la cr?
Dragut_pt_fe--> u? esti imbracata?
Dragut_pt_fe-->in casa e cald
Diana18}{--> in pijamale
Diana18}{--> afara e vreme urata ...
Diana18}{--> nici nu am iesit din camera
Dragut_pt_fe--> la cr e frumos e soare si caldut
Diana18}{--> as face ceva....
Diana18}{--> da vremea asta
Diana18}{--> ....
Dragut_pt_fe--> ce?
Diana18}{--> nu iti vine sa iesi din casa
Diana18}{--> nush..
Diana18}{--> ceva sa imi treaca plictiseala
Dragut_pt_fe--> si eu as esi prin parc dar nam cu cine
Diana18}{--> :)
Diana18}{--> poi prietena?
Diana18}{--> nu ai?
Dragut_pt_fe--> nu ca neam certat
Dragut_pt_fe-->tu ai prieten?
Diana18}{--> nici e nu am pr... :(((
Diana18}{--> m-am certat cu fostu ...perversu draq
Diana18}{--> :(((
Diana18}{--> vroia sex oral :(((
Dragut_pt_fe--> nasol e un dobi
Diana18}{--> dap :((
Dragut_pt_fe--> pacat ca nu esti din cr ieseam si noi la o pizza
Diana18}{--> :(
Dragut_pt_fe--> nu mai fi trista te gog ca nu iti sta bine
Diana18}{--> :)
Diana18}{--> :*
Dragut_pt_fe--> sti daca ai fi linga mine tiasi da un sarut dulce sa nu mai fi trista niciodata
Diana18}{--> :*
Diana18}{--> :)
Dragut_pt_fe--> e asa iti sta mai bine cind ai mereu zimbetu pe bize
Dragut_pt_fe--> pe buze

LOL........ :)))

VICTIMA 3 :

Laur``--> sall
Diana18}{--> sa..
Diana18}{--> sall
Laur``--> ce faci?
Laur``--> imi zici si mie de unde esti?
Diana18}{--> 18 m bv
Diana18}{--> u?
Laur``--> 19 caracal
Laur``--> esti baiat?
Laur``--> si te keama diana?
Diana18}{--> futui.....
No such nick

Alte Victime....

Dany_84--> cum esti imbracata?
Diana18}{--> in tricou
Diana18}{--> si pantaloni de pijama
Dany_84--> chilotei?
Diana18}{--> daca vrei tu ;)
Diana18}{--> tu?
Diana18}{--> esti in pielea goala?
Dany_84--> nu
Dany_84--> in chiloti
Diana18}{--> da-i jos
Diana18}{--> vin sa te vad
Dany_84--> :)
Diana18}{--> ma apropii
Diana18}{--> ce vrei sa fac?
Dany_84--> doar sa ma vezi?
Dany_84--> tu ce-ai vrea sa faci?
Diana18}{--> veri doar sa te vad?
Diana18}{--> zi-mi tu si eu fac
Dany_84--> iti place sa sugi?
Diana18}{--> pana una alta o s-o mangai un pic
Diana18}{--> acum ma ridic si-mi dau jos pantalonii
Dany_84--> esti uda?
Diana18}{--> imi scot pula si o frec de sanii tai
Dany_84--> :)))
Dany_84--> ok
Diana18}{--> pardon de sanii mei, ai mei
Diana18}{--> m-am icurcat in stiinta

In concluzie...nu mai folositzi mirc-ul si nu mai avetzi atata incredere in persoanele straine...pot avea intenii rele.La celalalt capat al firului paote fi in violator cu voce de femeie =))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu