rss

marți, 6 mai 2008

Bancuri de Mai

>>Era o tiganca insarcinata pe care o apuca durerile fix pe trecerea de pietoni
un politai din intersectie incearca sa o ajute si ii zice impinge, impinge..
tiganca nastea gemeni si deodata iese primu
scoate capu, se uita stanga dreapta si baga capul in inapoi
La care primu ii zice celuilalt:
Hai pe partea cealalta ca pe partea asta is gabori

>>0,1 l palinca = Demo
0,25 l palinca = Trial version
0,5 l palinca = Personal edition
0,7 l palinca = Professional edition
1,0 l palinca = Network edition
1,75 l palinca = Small business edition
3 l palinca = Enterprise edition
5 l palinca = Corporate edition
Palinca de casa - Home edition
50-u langa bere - Service pack
50-u de dimineata - Recovery tool
Bere - Patch
Coca-cola, Fanta, 7-up… - Trojan viruses

>>- Alo, familia Popescu?
- Nu stiu, manca-ti-as, ca abia am intrat

>>Intra o tipa goala pusca intr-un bar si comanda un whisky.
Vine barmanul, o priveste de jos pana sus. Tipa il vede si il intreaba:
- Nu ai mai vazut niciodata o femeie goala? La care barmanul:
- Nu e asta, ma intreb de unde o sa scoti banii pentru bautura

>>Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a intamplat
- Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
- Si ce legatura are asta cu zgarieturile tale?
- Nu vroia…

>>- Dom’ doctor, nevasta-mea nu mai vrea sa se culce cu mine!
- Vreu sa vorbesc cu sotia dumitale.
Peste cateva zile vine femeia.
- Doctorul: E adevarat ce mi-a spus sotul dumneavoastra? De ce nu vretzi?..
- Domnule doctor, sunt foarte chinuita. Toata ziua lucrez. Dimineata sar intr-un taxi sa ma duc la serviciu. Cand ajung, taximetristul ma intreaba: “Facem socoteala sau…” Ca sa fac o economie, aleg “sau”. Ajung la servici, seful imi zice: “Iar ai intarziat. Ce facem, iti taiem din salariu, sau?… Binenteles, aleg “sau”. Dupa lucru, obosita ma urc intr-un taxi si acelasi lucru…
- Doctorul: Ei, ce parere avetzi, ii spunem sotului, sau?…

>> Un tip vine acasa si-si gaseste sotia dezbracata pe hol facand spagatul.
- Ce faci aici draga, intreaba sotul?
- Uite dragul meu! Am facut yoga aici pe hol si nu mai pot sa ma ridic ca mi s-a lipit pasarica ca o ventuza de gresie.
Incearca tipul sa o ridice, nu reuseste! Cheama si vecinul sa-l ajute, nimic.
- Nu ai un ciocan sa spargem gresia din jurul pasaricii, intreaba vecinul ?
- Esti nebun, zice sotul! O placa costa 150 de euro! Mai bine ma duc sa chem salvarea! Pleaca tipul si cand vine, vede ca vecinul se juca cu tzatele nevestii.
-Tu ce dreaq faci acolo ma ?
-Pai m-am gandit sa o excit sa se umezeasca, ca asa poate putem sa o impingem in bucatarie ca acolo ai gresie ieftina!

>> Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru. Acesta il intreaba:
- Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru. Odata, cand faceam un drum in Black Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti duri si mari si rai care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am cerut sa o lase in pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai tatuat si i-am tras una in cap, i-am rasturnat motocicleta, i-am smuls cercelul din nas si l-am aruncat la pamant. Apoi am tipat :
- Acum, inapoi baieteilor sau veti avea de-a face cu mine !
Sf. Petru cauta prin registre, nu gaseste nimic si il intreaba pe tip:
- Auzi, dar cand s-a intamplat asta ?
- Acum cateva minute…

>>O tipa si un tip stateau de vorba. Ea se prezinta:
- Ma cheama Carmen!
- Ce nume frumos, mama dvs. a avut inspiratie cand vi l-a dat!
- Nu, mi l-am dat singura, pentru ca imi plac masinile si barbatii… Car… Men…
Mai stau ei de vorba cat mai stau, ea intreaba:
- Dar pe tine cum te cheama?
- Beerfuck!

>>Trei pusti stateau si discutau pe o banca la sosea. Unul dintre ei spune:
- Vedeti Mercedesul ala care trece? Cand o sa fiu mare ma voi face avocat si voi avea atatia bani incat sa-mi pot permite o masina ca aceasta…
Al doilea zice:
- Vedeti Ferrari-ul ala care vine in viteza dupa Mercedes? Cand o sa fiu mare ma voi face doctor si voi avea atatia bani incat sa-mi pot permite o masina ca aceasta…
Al treilea zice:
- Cand o sa fiu mare voi invata sa sug p**a. Sora-mea face asta si se plimba si cu Mercedes si cu Ferrari.

>>Un tip statea necajit pe un scaun la bar.Vine prietenul lui si il intreaba:
- Ce s-a intamplat cu tine de esti asa distrus?
- Iti amintesti de fata aia superba de care ti-am povestit data trecuta?
- Tipa nou angajata la firma?
- Da, da, cea pe care numai trebuie sa o privesc si am o erectie puternica.
- Si ce s-a intamplat?
- Pai mi-am luat inima in dinti si am rugat-o sa iesim seara la o cina in oras si la ora 8 trebuia sa o iau de acasa.
- Si, si ??
- Pai ca sa n-o sperii din prima seara mi-am legat p… de picior si asa am plecat la ea acasa.Am sunat la usa si a aparut intr-o rochie mini mini cu un decolteu imens.
- Si ce s-a intimplat?
- I-am tras un picior in gura..

>>Intrebare: Care e cea mai buna vopsea de oua?
Raspuns: Rujul de buze…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu