rss

sâmbătă, 10 mai 2008

Noul meu MP3

Cam acum o luma m-am hotarat sa astrang niste bani sa-mi cumpar un mp3 dar nu eram hotarat ce model sa-mi iau.Vroiam sa aiba 1Gb memorie,acumulator Li-Ion si sa nu coste mai mult de 150 RON.
Asa ca am zis sa caut si eu ca tot omu' pe internet sa vad daca gasesc ceva.Am ramas foarte surprins cand am vazut preturile care mi s-au parut foarte mici.Majoritatea modelelor nu depasa 100 RON.Am hotarat sa trimit cateva mailuri la magazinele unde am vazut modele care mi-au placut.Desi acele mp3 playere aratau bine toata lumea spuneau ca sunt proaste,iar cei care isi cumparasera nu erau deloc multumiti eu am hotarat sa-mi asum riscul.
A doua zi am primit raspunsuri de la majoritatea magazinelor la care am trimis mail insa doar vre-o trei aveau ce vroiam eu in stoc.
Am luat legatura cu cineva de la unul dintre magazine si am facut rost de ID-ul lui de messenger astfel am reusit sa aflu cat mai multe detalii despre produsul care ma interesa.
Pagina magazinului avea niste probleme si nu se incarca, asa ca mi-a trimis el niste poze cu respectivul mp3,mi-a spus ca are baterie Li-Ion cu autonomie de pana la 10 ore,memorie 1Gb, pretul de 80 RON + 30 RON transportul.Am fost multumit de el,am dat comanda si trebuia sa ajunga in aprox 2-3 zile.Eu bucoros incep sa ma laud la prieteni k mi-am dat comanda de mp3 la 80RON de 1Gb cu acumulator,le-am trimis poze cu el...in fine.
Dupa o ora doua am intrat sa vad daca merge site-ul magazinului,cand am ajuns la mp3 playerul care il comandasem...surpriza!
Mp3-ul costa 99RON,trebuia platit Timbrul Verde care costa in jur de 10RON localitatea in care locuiesc nu era in aria de acoperire a firmei de curierat cu care lucra acel magazin si am socotit si ma ajungea aprox. 50RON transportul sau puteam sa platesc 30RON dar sa iau mp3-ul din alta localitate si ma costa kam 10Ron+Timpul pierdut,si mai mult de atat acel model de player nu avea acumulator Li-Ion ci bateri Tip AAA din alea obisnuite.
Cand am vazut am intrat repede pe mess si i-am spus tipului k am vazut pe Site ca mp3-ul ala e mai scump si e cu bateri.A mai verificat si el odata si mi-a spus ca a facut o gresala si ca mi-a spus pretul de la alt mp3....vrajala...
Chestia e ca tipu a zis ca sa vada daca mai poate sa rezolve ceva,ca au luat baietii de la firma de curierat coletul cu mp3-ul...la care m-am enervat shi i-am zis lu ala k dak prind pe vreunu la mine la usa cu vreun mp3 il bat cu el in cap pana se strica mp3-u si il ia sa-l duca la reparat...ca avea garantie un an.Si i-am dat ignore :D Bine inteles ca nu a venit nimeni sa aduca mp3-ul pentru ca in 2 ore nu avea cum sa il ia aia.Bine ca nu a spus ca e deja pe drum.
Asa ca am zis sa ma duc mai bine sa-mi cumpar de la un magazin obisnuit.Am fost prima data la Rombiz deoarece cunosteam pe cineva de acolo,am vazut niste philipsuri destul de dragute la 170Ron de 1Gb dar erau tot cu baterie,dar m-am uitat pe net pe site-ul de la altex si am vazut un Samsung foarte dragutz la 140RON asa ca l-am cumparat pe ala dar nu din altex ca nu mai avea ci din flanco.De ce sa mai astept nush cate zile dupa aia cand asa in 2 ore am fost acasa cu mp3-ul meu cel nou.
Oricum de la chestia asta nu mai am incredere in magazinele online,cel putin astea din romania ca se trag prea multe tzepe,aha ca mai bine ma duc la piata decat sa cumpar castraveti de pe net numa de dragu de a cumpara de pe net si sa mor de foame pana ajung la mine si mai vin si cu alt pretz.

Samsung YP-U3

Sunt foarte multumit de acest mp3 player
Memorie 1Gb
Baterie Li-Ion Polymer
Dysplay OLed
Rezolutie
128 x 64
Memorie Tip Flash
Radio FM
Reportofon - Salveaza
inregistrariin fotmat Mp3
Autonomie Baterie 15 ore
[tine mai mult,l-am testat eu]
Greutate 22.8g
Nu necesita cablu USB si se
incarca direct de la calculator
Transferul de muzica se face
foarte rapid[40mel in 2 min]
Butoane cu senzori
Si in plus este foarte dragutz
si usor de folosit
Eu il am pe cel albastru pentru ca era singura culoare pe
care o mai aveau...oricum toate sunt marpha...

13 comentarii:

Anonim spunea...

man tu cum ai facut sa iti recunosca PC-ul mp3, instalez Samsung Media Studio iar icona de portable device ramane incativa iar pe ecranul mp3-ului apare un mesaj : USB dissconected, indeplinesc toate cerintele din cartea tehnica USB port 2.0 etc.

PS. imi da o eroare de la windows cu There are no Hi-speed usb host instaled on my computer iar windowsu imi recunoaste hardwaru Samsung YP-u3

MonSoon spunea...

cand conectezi alte dispozitive la usb le recunoaste?
asigurate ca ai instalate driverele pentru usb si programele care le cere cand instalezi cd-ul care l-ai primit cand ai cumparat mp3-ul.
in rest nu stiu ce sa iti mai spun pentru ca nu am avut asemenea probleme...
Bafta!

Catalin spunea...

am uitat mp3 ul asta in usb vreo 20 ore... s-a prajit bateria.

Anonim spunea...

ma zimi putin de ce nuu mi se aprinde nul pot aprinde deloc mp3 asta YP-3J iar cand este conectat la computer imi apare ca se incarca pls help cum ii dau turn on

Anonim spunea...

astept un sfat la id nasu1c pls help

MonSoon spunea...

butonul lung din partea de sus tine cateva secunde apasat in partea dreapta dar asigura-te ca butonul de siguranta sa nu fie in pozitia hold ;)

Anonim spunea...

AM O PROBLEMA NU IMI GASESTE NICI UN PROGRAM DE RADIO POATE SA MA INDRUME CINEVA

ghici cine spunea...

Mi-am cumparat minunea asta de mp3 samsung YP-U3...cu vista si windows media player11 il recunoaste calculatorul.Acum pot sa il folosesc pe post de stick.Cand il deconectez de la calculator nu il pot aprinde.Am incercat tot ce e posibil(inclusiv chestia cu butonul turn on mai mult si cu hold dezactivat),dar,nu merge.Functioneaza doar cand e folosit prin USB pe post de memory stick.Monsoon,please some help here man! ThX (si cand e folosit prin USB se aprinde si displayu', deci nu poate fi ars)...IMI IAU CAMPII!!!

Anonim spunea...

Mi-am cumparat minunea asta de mp3 samsung YP-U3...cu vista si windows media player11 il recunoaste calculatorul.Acum pot sa il folosesc pe post de stick.Cand il deconectez de la calculator nu il pot aprinde.Am incercat tot ce e posibil(inclusiv chestia cu butonul turn on mai mult si cu hold dezactivat),dar,nu merge.Functioneaza doar cand e folosit prin USB pe post de memory stick.Monsoon,please some help here man! ThX (si cand e folosit prin USB se aprinde si displayu', deci nu poate fi ars)...IMI IAU CAMPII!!!

Anonim spunea...

Mi-am cumparat minunea asta de mp3 samsung YP-U3...cu vista si windows media player11 il recunoaste calculatorul.Acum pot sa il folosesc pe post de stick.Cand il deconectez de la calculator nu il pot aprinde.Am incercat tot ce e posibil(inclusiv chestia cu butonul turn on mai mult si cu hold dezactivat),dar,nu merge.Functioneaza doar cand e folosit prin USB pe post de memory stick.Monsoon,please some help here man! ThX (si cand e folosit prin USB se aprinde si displayu', deci nu poate fi ars)...IMI IAU CAMPII!!!

MonSoon spunea...

Asta este una dintre problemele pe care le au foarte multe mp3 playere samsung ypu3 pe care am avuto si eu.singura solotie,daca mai este in garantie,il duci la service si se rezolva dar nu garantez ca o sa il repare repede,eu l-am dus la service dupa care l-au trimis la service in bucuresti si m-au tinut 5 luni cu el acolo,am vorbit cu cei de la service unde l-am dus eu si au zis ca ei nu pot face nimic si daca am vre-o problema sa sun la protectia consumatorului,la mine a fost dusa placuta de sovt,asa ziceau cei de la service cand m-am dus dupa ce l-au reparat si au zis ca numai de la ei din service au mai trimis vre-o 6-7 playere modelul asta la bucuresti cu aceiasi problema.Macar dupa ce il primesti iti prelungesc garantia inca 6 luni :)) sper sa rezolvi problema si sper ca ti-au fost de folos sfaturile mele.Bafta!

dreamwind55 spunea...

Iubesc playerul asta, si s- ineunita dupa functia aiade downloadat podcasturi. Problema e ca mi-a mers cam vreun an, si acum de cateva zile, nu il mai recunoaste, brusc si dintr-o data...Am incercat sa il reinstalez dar nimic. Am si Media Player 11, geaba! Am incercat sa il instalez pe alt computer, dar nu vrea si nu vrea. Cred ca e timpul de unul nou.

Anonim spunea...

Am nevoie de ajuuuttoooorrrr!!!!cum fac sa transfer tot fisierul"emodio"pe mp3???va rog ajutati-ma,altfel fiica-mea sta numai suparata pe mine

Trimiteți un comentariu