rss

marți, 24 iunie 2008

Am luato razna cumva?

Hehe...nush ce am da cred ca am luato razna.Nici mie nu-mi vine sa cred ca am chef sa citesc o carte :)) .Shi giciti ce carte m-am apucat sa citesc....Contele de Monte-Cristo de Alexandre Dumas,am auzit ca e foarte buna cartea si mi-am zis ca si asa nu am ce face.Nu am citit decat vreo 3 capitole pana acum dar dupa co o sa o termin o sa va spun daca mi-a placut sau nu si poate o sa fac si un scurt rezumat :P

........Later Edit - 27 Iunie 2008
Tocmai ce am terminat de citit cartea si mi s-a parut cea mai buna carte pe care am citito pana acum.
Va promiteam ca o sa fac un rezumat?
E bine m-am razgandit,si daca v-am trezit interesul cititi cartea si nu o sa regretati iar daca va ganditi ca mai bine priviti filmul,va zic eu ca nu se compara cu cartea iar intamplarile din film nu sunt nici pe jumatate la fel de interesante ca cele din carte.

P.S. Toata intelepciunea omeneasca sta in doua cuvinte "Asteapta si Spera!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu