rss

miercuri, 6 august 2008

Microlab FC 370 Review

Daca tot nu am ce face,ma plictisesc si nu am despre ce sa scriu o sa fac un review la sistemul audio 2.1 de la Microlab pe care l-am achizitionat chiar azi.
Acum doua saptamani sistemul meu 5.1 de la vortex pe care il cumparasem cu aproximativ jumatate de an in urma si care inca era in garantie s-a stricat inexplicabil in timpul functionarii si datorita faptului ca am obtinut negare de la service-ul care se ocupa de produsele de la vortex trebuia sa primesc alt sistem dar firma de unde l-am cumparat nu mai avea acel model.Asa ca de dimineata am fost la firma respectiva pentru am alege al sistem.Am pus ochii prima data pe un Hamilton 5.1 la care trebuia sa mai dau diferenta de pret 50 Ron dar am vazut si un micrlab la acelasi pret dar era 2.1 asa ca am ales hamilton-ul pe care l-am dus inapoi dupa doua ore deoarece se auzea ca cizma.
Parerea mea despre acest sistem audio....
Microlab FC 370 are un design modern absolut impecabil , iar materialele folosite sunt de o calitate exceptionala pentru pretul mic pe care il are.
Satelitii sunt din plastic de o calitate remarcabila iar difuzorul de 2.5" este protejat de o panza,acestia avand 15W RMS fiecare.Acestia au dimensiunea de 89x102x217mm fiind prevazuti si cu un suport(picior) din metal.
Subwoofer-ul este realizat din lemn avand dimensiunea 205x480x370mm fiind dotat cu un difuzor de 5.25" cu o putere de 24W RMS amplasat in partea laterala a woofer-ului,bass reflex-ul se gaseste in partea din fata jos.
Amplificatorul are un design deosebit,avand dimensiunea 210x77x200mm [DxWxH] este realizat din plastic de foarte buna calitate.In partea din fata a amplificatorului se gaseste butonul "Power" si ledul indicator , trei contrellere pentru bass,inalte si volum , tot in partea din fata se mai gaseste un input jack "phone" pentru casti.
Sunetul este de o calitate exceptionala chiar si cu placa de sunet on-board, bass puternic si clar fara baraituri ca la alte sisteme (care costa mai mult) , 54w sunt suficienti pentru o camera la bloc (deranjezi putin vecinii,mai ales daca asculti seara sau noaptea :)) si toate astea la doar 175RON...mai ieftin decat unele perechi de casti ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu