rss

duminică, 3 august 2008

YMess - Prostie in Cantitati Industriale

Dinu Alexandra: vaeare cineva ceva de scris???
Geany Cristy: un pix sau un creion?
Dinu Alexandra: un laptop
Geany Cristy: =))
Geany Cristy: o tastatura
Dinu Alexandra: da cu totu
Geany Cristy: da..si mouse bonus
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: ma astvreau un pc
Geany Cristy: si imprimanta k sa poti sa printezi ce scri
Dinu Alexandra: daca ami dai ma culc cu u
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: lol
Geany Cristy: interesanta oferta
Dinu Alexandra: te bagi
Geany Cristy: :D
Geany Cristy: sa vedem...
Dinu Alexandra: ce sa vezi
Geany Cristy: am prin pod un p1 cu vreo 64 de rami hard de 10 giga monitor 17 inch mouse si tastatura
Geany Cristy: =))
Geany Cristy: daca ma chinui gasesc si imprimanta
Dinu Alexandra: marfa
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: vreau
Geany Cristy: ooooo.....
Geany Cristy: ok
Dinu Alexandra: unde ne vedem
Dinu Alexandra: ]?
Geany Cristy: la mn k sunt singur
Geany Cristy: ;)
Dinu Alexandra: eeeeee
Dinu Alexandra: ai dacie?
Geany Cristy: am
Geany Cristy: ai benzina?
Dinu Alexandra: vino sa ma iei
Dinu Alexandra: da
Geany Cristy: nu am benzina
Dinu Alexandra: sa iei si o punga de cadou si sa vii ziua
Dinu Alexandra: stai bn cu inima?
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: las k iau un aspacardin inainte
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: ok
Dinu Alexandra: perfect
Dinu Alexandra: te astept
Geany Cristy: da unde stai?
Dinu Alexandra: la u an pod vb de pe pc ala cu 64 de ram
Dinu Alexandra: :p
Geany Cristy: =))
Geany Cristy: da nu ai cum mah
Geany Cristy: k nu are placa de retea
Geany Cristy: :D
Dinu Alexandra: am eu prin modem orange 3 g
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: deci d aia vrei laptop
Geany Cristy: ai internet whireless
Dinu Alexandra: :D
Dinu Alexandra: nu
Dinu Alexandra: ]
Geany Cristy: am si eu televizor de ala cu botoane
Geany Cristy: dau cu degetu in ele si scrie
Geany Cristy: shi dak nu mere cu degetu atunci sigur vrea cu pumnu
Dinu Alexandra: da/?
Dinu Alexandra: si cum e?
Geany Cristy: poi nu prea bun k is botoanele kam tari si fac bataturi la degete
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: marfa
Dinu Alexandra: ce bn e cand atingi o fata cu degetul ala cu batatura
Geany Cristy: =))]
Dinu Alexandra: te vreau
Geany Cristy: da de unde sti u cu ce deget scriu eu?
Dinu Alexandra: sunt fierbinte
Geany Cristy: :D
Geany Cristy: bea o cana de apa de la frigider si iti trece
Geany Cristy: si eu incep sa fierb cateodata si asa fac
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: ma sunt fierbinte rau te vreu acu sunt oparita chear
Geany Cristy: auuuu....esti fiarta?
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: :D
Dinu Alexandra: dap
Geany Cristy: mah da catzi ani ai?
Dinu Alexandra: u nu ma vrei
Geany Cristy: stai sa iau o pastila d inima intai
Geany Cristy: dak ai 13 fac infacrct
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: e cu ghinion
Dinu Alexandra: da sunt nascuta pe 13 martea si sunt foarte complexata nu ma plac baieti
Geany Cristy: lol
Geany Cristy: din cauza asta???
Dinu Alexandra: am 20 de ani si anca sunt virgina
Dinu Alexandra: cred
Geany Cristy: p asta nu o mai cred
Dinu Alexandra: pe bune
Geany Cristy: plm eu nu am vz fata de 14-15 virgina si u spui k ai 20
Dinu Alexandra: sunt virgina an orasele deca craiova si hunedoara caci nu am ajuns anca an ele
Dinu Alexandra: ;)
Geany Cristy: aha
Geany Cristy: deci ne vedem pe la craiova???
Geany Cristy: :))
Dinu Alexandra: u de unde esti??
Dinu Alexandra: ati plac virginele
Geany Cristy: din iasi
Geany Cristy: nu
Dinu Alexandra: vtri sa te chinui
Geany Cristy: >:)
Dinu Alexandra: u de unde esti??
Dinu Alexandra: u de unde esti??
Dinu Alexandra: u de unde esti??
Geany Cristy: iasi
Geany Cristy: iasi
Geany Cristy: iasi
Geany Cristy: u?
Geany Cristy: u?
Geany Cristy: u?
Dinu Alexandra: eu nu
Geany Cristy: :))
Geany Cristy: da de unde esti?
Dinu Alexandra: ma de lok din suceava
Dinu Alexandra: dat dupa tata din europa si asia]
Geany Cristy: aha
Geany Cristy: deci era turc
Geany Cristy: k turcia re si in europa si in asia
Dinu Alexandra: :D
Geany Cristy: sau erau 2?
Dinu Alexandra: da 2pe ora
Dinu Alexandra: :D
Geany Cristy: aham
Geany Cristy: si ai fc socoteala cati sunt in total?
Dinu Alexandra: da multi
Dinu Alexandra: :)
Dinu Alexandra: :*
Dinu Alexandra: :-h
Geany Cristy: cu cat mai multzi cu atat mai bn
Geany Cristy: pleci undeva?
Dinu Alexandra: da pana an egipt revi repede
Dinu Alexandra:
Geany Cristy: haha
Geany Cristy: sa-mi aduci o mumie cadou
Dinu Alexandra: pe tutenstain
Dinu Alexandra: ]e bn
Geany Cristy: nu
Geany Cristy: pe cleopatra
Dinu Alexandra: ok
Geany Cristy: :))
Geany Cristy: acu p bune
Geany Cristy: katzi ani ai mah?
Dinu Alexandra: 25000 sec
Geany Cristy: kam batrana
Dinu Alexandra: 15 min ma
Dinu Alexandra has signed out. (8/4/2008 9:32 AM)

Geany Cristy: 15 min de knd ce?
Geany Cristy: de knd ti-ai traso ultima oara =))

deci in concluzie in plm... messengerul e o sursa interminabila de dovezi de prostie in stare pura si in cantitati industriale ... lol ;))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu