rss

sâmbătă, 20 septembrie 2008

Ultimul Articol ....

Azi 20 Septembrie 2008 am hotarat sa inchei cea ce am inceput cu ceva timp in urma,mai exact pe 1 Martie 2008,data la care am devenit blogger.
Motivul?
Hmmm...poate ca mi-am dat seama ca orice inceput are si un sfarsit,poate ca nu mai am timp sau am ramas in pana de idei,asta oricum nu mai conteaza.
Tot ce mai conteaza acum este faptul ca m-am plictisit de viata de blogger,sa scriu articole zi de zi,sa caut mereu idei noi pentru blog,sa incerc sa aduc cati mai multi vizitatori si sa-mi fac blogul cat mai cunoscut.Pana la urma mi-am dat seama ca munca mea este in zadar si nu-mi ofera nici o satisfactie,asa ca va spun la revedere si va multumesc voua care pe parcursul acestor cateva luni mi-ati citit articolele si v-ati dat cu parerea.

THE END

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu pot sa cred ca nu o sa mai ai blogul:((ai atatea chesti faine sio care de multe ori m-au scos din stari de tot kktu:Dcred ca ar trebui sa te mai gandesti...;)

Anonim spunea...

Pe http://www.ymdecoder.com descoperi cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, citesti conversatiile altora, le gasesti pozele pe internet si multe altele. Intra acum!

Root spunea...

Damil mie si am sa continui eu cu blogul tau pls daca vrei sa ami dai blogul baga id: carter2408 sau poti trimite mail la rootradio@yahoo.com

Anonim spunea...

iti scriu asa pentru ca nu am alta cale de comunicare. te rog nu publica acest comentariu. daca esti interesat de o colaborare (re: muzica) scrie-mi la viviana at vivamusic punct ro

helan spunea...

I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.


Barbara

http://www.ipodepot.info

Carter spunea...

www.t9stiri.blogspot.com cele mai tari stiri din domeniu auto sport it..
www.t8foto.blogspot.com fotografi cu vedete si biografie

Trimiteți un comentariu