rss

duminică, 30 noiembrie 2008

Broken Dreams Avenue

Am jurat...am jurat de atatea ori,azi o voi face pentru ultima data si jur asta,
jur ca nu voi mai iubi niciodata,ca nu voi mai pune suflet,ca inima mea
nu se va mai imparti vreodata si nu o voi mai da la nimeni...
De ce?...pentru ca nu merita,nimeni nu merita niciodata,nici macar un dram din sufletul meu.
Cati dintre voi cunosc senzatia?Acea senzatie sau mai degraba sentiment care te face sa te simti in al noualea cel,sentiment care iti da aripi chiar daca nu bei redbull,
iar in secunda urmatoare cineva sa-ti rupa aripile...stiti cum e sa cazi de acolo de sus?
Sa ajungi intr-o secunda din rai in infern,aceiasi senzatie care o ai atunci cand
esti pe marginea unei cladiri si iti dai drumul in gol...mai intai este frica in timp ce tu cazi,vezi cum pamantul se apropie iar mai apoi durerea,o fractiune de secunda de durere,o durere care nu o poti explica si care parca dureaza o eternitate,apoi nimic,nimic nu mai simti,totul in jurul tau dispare,simti cum esti invaluit intr-o ceata,esti singur si neajutorat,sufletul tau este gol,iar tu nu mai poti percepe nici un sentiment...
Dar ce am descris eu aici oare? ...seamana mai degraba cu o sinucidere,dar nu,nu este cea ce credeti voi.
Ce am descris eu este acea multitudine de sentimente care le simti in acel moment,
acel moment in care simti cum totul se prabuseste in jurul tau,atunci cand simti ca nu mai ai pentru ce trai...
Cati dintre voi stiu cum e?...cum e sa fi impreuna cu ea,acea persoana care o iubesti,pentru care ti-ai da viata fara sa eziti nici macar o secunda si nu ai regreta acest lucru,sa o iubesti si sa crezi ca si ea te iubeste,sa simti ca este acea persoana care te intelege si te sustine in tot ce faci,sa fiti atat de fericiti si sa va iubiti atat de mult incat sa credeti ca nici moartea nu va mai poate desparti.
Dar sa te inseli... sa fie doar o aparenta ...
Sti cum e ca in secunda urmatoare,exact in acel moment cand tu o iubesti atat de mult ea sa iti spuna in fata ca nu mai vrea sa fiti impreuna?
Sa iti spuna ca nu te-a iubit vreodata?
Sa afli ca totul e o minciuna...sa simti ca totul se prabuseste in jurul tau,sa nu mai intelegi nimic din toate ce ti se intampla iar singurul sentiment pe care il mai simti in acele momente este durerea,acea durere care am descris-o mai sus.
Sti cum e sa o rogi sa iti spuna macar un motiv pentru care te paraseste,macar unul singur,iar ea sa nu te bage in seama,te face sa te simti inexistent...
...apoi stai singur si te gandesti...nu iti poti explica nimic din ce se intampla in jurul tau,cum o persoana care credeai ca te iubeste atat de mult si care ti-ar fi daruit totul,si tu la randul tau i-ai fi dat chiar shi viata ta,a putut sa se schimbe asa fara nici un motiv?
Raspunsul e simplu...ea doar s-a prefacut,s-a jucat cu tine,cu viata ta,cu sentimentele tale,iar tu...tu ce ai facut?Ai crezut toate minciunile ei si ti-ai daruit toata dragostea...Boule...
Dana-Am nimic fara tine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu