rss

luni, 22 decembrie 2008

Dragoste 2.0 la 2500km distanta


Din dragoste pentru el, din dragoste pentru ea. Doua bloguri gemene. Nascute dintr-o poveste de dragoste la 2.500 Km distanta. Data fiind o bursa Erasmus, doi tineri s-au gandit sa isi duca povestea de dragoste mai departe pe blog, pana cand au reusit sa se reintalneasca.. Nu intorcandu-se el in Romania, ci plecand ea in Danemarca.

Anca, 20 ani
Szabi, 20 ani


Anca, 13 noiembrie 2008 (http://szeretlekss.wordpress.com/)

… stiu ca dai refresh mereu, ca verifici daca ti-am scris sau nu si totusi, nu te superi, cand constati ca nu e niciun post nou…
Am multe de zis, s-au petrecut tare multe de cand am scris ultima oara… unele lucruri sunt bune, altele mai putin bune. Vreau sa rezolv insa ce mai am de rezolvat inainte de a scrie ceva. Iti scriu doar ca sa fie ceva scris si sa iti spun:
Iarta-ma…
Multumesc
Te iubesc.
Sa ai o zi mumoasa ca tine, fititza mica

Szabo, 6 noiembrie 2008 (http://szeretleksa.wordpress.com/)

Inca o dedicatie pentru Tine, ubitha mea...
Te iubesc mult de tot !!! Zilele astea te apuci sa iti faci bagajele, da? :D
Pupici, scumpa mea. Abia astept sa te strang la piept…


Anca, 24 noiembrie (http://szeretlekss.wordpress.com/)
O zi care trebuia sa fie foarte frumoasa pentru ca pregatisem totul pas cu pas. Trebuia sa ma duc la curs, sa imi vad colegii de an pentru ultima oara (o zic ca si cum as fi murit, dar ma rog… pentru ultima oara inainte de plecare, intelegeti voi), apoi trebuia sa merg la multimedia, sa imi servesc colegii cu bomboane, asa ca de ziua mea, ca nu mai aveam sa fiu in tara de ziua mea…


Ambii studenti. Ea in Bucuresti, el in Danemarca, plecat cu o bursa Erasmus. Acum ambii in Odense. Doua bloguri in oglinda, doua bloguri “gemene”, cum le numesc ei. HotNews Student i-a intervievat pe fiecare in parte. Interviurile au fost acordate acum doua luni, cand ea era inca in Romania, iar el era in Odense (Danemarca), la 2.500 Km distanta.


"Profitam de tehnologie ca sa ne simtim mai apropiati unul de celalalt" (Szabolcs)

HotNews Student: Va desparte o distanta de 2.500 Km. Nu e blogul un surogat pentru a mima apropierea?
Anca: Ba da. Cu siguranta este... asta a vrut sa fie de la bun inceput. El a ajuns in Danemarca pe 30 august, blogurile sunt de pe data de 31... si ne-au ajutat foarte mult.
Am apucat sa ii povestesc multe lucruri, sa il tin la curent cu tot ce am facut, cu tot ce mi s-a intamplat, in asa fel incat, atunci cand ne vom revedea, nu vor exista lacune, nu ma va intreba ce am mai facut, nu il voi intreba ce-a mai facut in tot acest timp. Nu la modul general, pentru ca vom sti cum a decurs aceasta perioada pentru fiecare dintre noi. Oricum, noi comunicam mult, foarte mult, si in afara blogului.

Szabolcs:
Este, fiindca profitam de tehnologie ca sa ne simtim mai apropiati unul de celalalt. Conteaza ca are efect si totusi nu simtim ca e ceva ireal in asta.
Anca si Szabolcs
Anca si Szabolcs
Foto: blogurile gemene

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu