rss

duminică, 7 decembrie 2008

Sexy Braileanca - Puiutz de Crevedia

Sexy Braileanca - Puiut de Crevedia Full Clip...


Sexy Barladeanca - Puiut de Crevedia [ Download ]

Parerea lui Mircea Badea despre Sexy Braileanca...


Sexy Braileanca vs. Minodora la Acces Direct & Naste din Berceni - Stau in Unitate...


Puiut de Crevedia - Sexy Braileanca [ Lyrics ]

Tu sti ce imi place mie,
Ce imi place mie
Eu stiu ce ti-as face tie,
Ce ti-as face tie
Intr-o diloaica
Pe loc ma transform
De vi cu miene in dormitor
Mi-e foame de tine,nu ezita
Amor ca in filme tu vei avea

Sa-mi spui
Exista-n romania
Puiut de crevedia
Atat de sexy cum sunt eu

Tu sti ce imi place mie,
Ce imi place mie
Eu stiu ce ti-as face tie,
Ce ti-as face tie
Intr-o diloaica
Pe loc ma transform
De vi cu miene in dormitor
Mi-e foame de tine,nu ezita
Amor ca in filme tu vei avea

Sa-mi spui
Exista-n romania
Puiut de crevedia
Atat de sexy cum sunt eu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu