rss

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Discutie nocturna...

In seara asta … de fapt in noaptea asta… obosit si rupt de somn , vorbeam cu.....(nu are importanta numele!), despre modul de a scrie pe blog… despre articolele alea pe care le avem cu totii, ce intotdeauna atrag cititorii la comentat… si mai ales despre articolele lacrimogene ce atrag atat de mult vizitatorul simplu… In viziunea mea, blog e ala unde vezi texte crude… cuvinte asternute pe ecran exact asa cum vin pe “buzele” celui ce scrie… Aici se face clasificarea aia … intre blogurile celor ce vor sa para jurnalistii pulii si fac ei pe redactorii… isi aleg cuvintele si am observat ca mai nou infloresc subiectele exact ca in libertatea… si blogurile celor ce dau din ei pur si simplu “viata reala” … viata aia pe care o stim cu totii… plina de “pula” … plina de “pizde” ..si mai presus de toate plina de rautate… Nu am nimic cu nimeni…sper sa se inteleaga ca eu doar imi spun parerile… ca deseori sunt confundat cu ala care critica pe toata lumea ( nu ca nu as avea dreptul asta ) …dar de data asta chiar nu dau nume…si vorbesc la modul general… Mda… sper sa nu ma ia raceala din nou ca ma arunc de la parter… hai pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu