rss

duminică, 11 ianuarie 2009

La Multi Ani Kata

Astazi este ziua bunului meu prieten si coleg de blog KataDo,care azi schimba prefixul si implineste frumoasa varsta de 30 de ani(multi inainte tataie) sa traiesti multi ani de aici inainte fericit,sanatos,cu multi bani si sa fi iubit de cine vrea p**a ta(sper ca intelegi expirmarea mea cu stele *** verzi.Nu de aia da oricum stiti ca acolo in loc de stele era "ul").Nu iti scriu cine stie ce de ziua ta,si nu pt ca nu meriti...bine...si asta e un motiv...da plm...
Oricum prefer ca decat sa copiez niste meaje pompoase de la multi ani de pe cine stie ce site-uri mai bine sa iti urez eu din suflet LA MULTI ANI
app...si Caro iti ureaza La Multi Ani

5 comentarii:

Linde-monA spunea...

La multi ani!!!
Mula fericire, iubire si toate dorinele sa devina realitate ;)

Katado spunea...

Multumesc mult pt urari!!! Respect!

caro spunea...

da... yo ii urez LA MULTI ANI inapoi :D.....da nu e asa cum vreau eu....deci LA MULTI ANI d acu inainte,plini d iubire...fericire...si tot ce iti doreste inimioara ta :D

MonSoon spunea...

bah..hai sa nu fiu nesimtit desi ti-am scris ditamai articolul...sa ti las si un comm sa iti zic la multi ani!

Gabriel Leonard spunea...

Frate,am o rugamine la tine: Da-mi un banner de-al tau care nu e in flash. De ce? Pentru ca am foarte incarcata partea dreapta a blogului meu si se incarca exagerat de greu. Multumesc pentru intelegere!

Trimiteți un comentariu