rss

joi, 8 ianuarie 2009

Lol - Blogul meu e spam

Nu mi-a venit sa cred cand am intrat in control pannel la Blogger pentru a publica un articol nou.Cand sa apas butonul "Postare Noua" imi sare in ochi ceva scris cu rosu putin mai jos si ma apuc sa citesc...
Mia mare mi-a fost mirarea cand mi-am incercat norocul si am apasat butonul "Postar Noua" deoarece acolo scria ca blogul este blocat si nu voi mai putea sa postez articole noi.
Bine inteles ca am urmatt instructiunile date de cei de la Blogger si am solicitat revizuirea pentru deblocarea blogului pentru nu doresc sa raman fara el.
Eu chiar imi iubesc blogul

Oricum niciodata sa nu spui niciodata,asa ca s-ar putea ca peste doua saptamani sa dispar din peisaj desi chiar nu imi doresc asta si sper sa fi fost doar o eroare din partea celor de la Blogger.
oricum o sa va tin la curent cu ce o sa se intample pentru ca trebuie sa primesc raspuns la acea solicitare in maxim doua zile lucratoare.
Asa ca urati-mi bafta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu