rss

joi, 29 ianuarie 2009

Prostia!...Calitate sau Defect?...:)))

Deci... inainte de a incepe sa public ceva care se poate numi ''de toata jena'' referitor la unele persoane credule, as vrea sa adresez o intrebare : Oare a gresit cel care a spus ca ....Unii oameni sunt animale de casa prost crescutE!, sau nu? pentru a va elucida exact ceea ce eu vreau sa spun urmariti in cele ce urmeaza cum pot fi acei oameni, de care trebuie sa ne ferim: niste prefacuti absurzi si inconstienti!!!. Pentru a se vedea asta si pentru a fi mai plauzibil, colegul meu le-a intins o capcana, intrand cu id de d-soara, pe mess si au cazut in cursa, fara sa isi dea seama!!!

Primul tampit... Prima victima :
salut
ai chef de "joaca"? :)
da
dc?
:))
hmm...si eu
cum ai vrea sa te joci?
as vrea sa te privesc
cum zbori
:))
cati ani ai?
multi
multi inainte
nu se poate spune?
48
nu mai zici nik?
sau te-a speriat varsta?
sa sti k arat bn draga

Un idiot !... a-II-a victima :
ai nume de regina...
ai nu ma inebuni
pe bune
?
diana regina diana....
aham
no mai tii minte
sincer...
nush cn e aia
:D
ladi d daiana ...sau esti prea mica sa o cunosti
:-?
posibil
stii cum miam dat seama ?
cum?
apropo stii ce zi e azi?
ziua lu ceausescu?
numele tau are diminutiv sunt 2 variante ori esti alintata ori ...
bravooooo exact
tovarasu ceausescu
:P
ce inseamna?
ce? sa insemne?
p ul ala
cu doua puncte
lasama sa ghicesc
aaaaa.....
ok
ghiceste
parcare cu plata?
:))
da
=))
si ce treaba are cu tovarasul?
poi poate tovarasu a inventat parcarea cu plata
:D
esti tare
.....
mai facut sa rad...
pai si d cu doua puncte

Un inconstient!... a-III-a victima :
sakl
buna
ce faci asl
?
17 f ar
k multi inainte
despre ce vrei sa vb
?
:-?
nush
u ai intrat cu mn in vorba
:))
vb de sex te rusinezi
???????????
nu
:))
ce vrei sa sti despre sex?
=))
ok
vedem noi
ce poziti iti plac sayu care crezi ca e cea mai bun
"
:-?
nu am una preferata
rasp mai reoede te rog ma plictisesc
a ok]inteleg
ajungi repede la orgasm
?
depinde
de marime conteaza
sau la ce te referi
?
de partener
a ok
as vrea s a te vad cum arati
poze sau web sa ne vedem pe mess
?
:-?
no
ai poze
am mess
sau web
?
ok
si nu ai tu o poza
da numa pt cunoscuti
nu fi rea
intelegi/...
ok
inteleg
dar vreau sa te vad si eu cum artai atatat a tot
ok
?
nop
asa nu are rost
ma gandesc sa nu fii baiat
ca mai sunt handicapatii de astia pe aici care s edau fete
pe bune
nop
ok
da nu vreau s vb cu u pe mess
macar trimite aici o pza daca nu vrei sa dai id ok
?
lizzy_elise87
ok
poate o sa ma mai gandesc
si knd intru iti dau accept
ok te inteleg
dar intelegema si u
vreau sa te vad
:))
sa ma conving ca esti fata ok
pff...
te rogggggggggggg
hai pa
pa
si vb duappa aia o gramada
a ok
daca u zici
ai experienta la sex sau asa mai incepatoare
incepatoare ;)
ok
zimi cum arati
cum ai sanii
???????
poi cum sa ii am
ca orice femeie
in fatza
:))
mari mici
eeeee
daca ai chef de mistouri
vb serios
mai schimbam ideii ok
poi nici foarte mici
nici foarte mari
;)
intelegi
potrivitzi
;)
ok
si ce nu zici asa d e la inceput
si ai facuto intre ei
?
iti place
nu am incercat
a ok
cate numere ai facut cel mai mul;te
?
la o partida
?
:-?
:-??
ia-ma usor
adik?
decate ori a ejaculat barbatul
intelegi
aaaa
:-?
da ce yo am stat sa numar :))
aproximativ ma refer
:-?
de cate ori
2-3
oral faci nu te superi ok
?
am inteles
nu fac
nu ma supar ;)
scarba sau rusine
?
limbi ai primit
??????????????????????????
nici scarba nici rusine
poate nu erau persoanele potrivite
:))
daca nu rasp mai repede nu mai vb ca ma ia somnul asa
da
ok
am inteles
am primit :>
ai fdacuto cu mai multi
sau numai 1
2
cu 2
ok
sau te refereai cu cati odata
:))
nu
aaaa
ai incercat si asa
?
cu doi
da pe rand :))
ok
in aceeasi camera
?
vb serios
adik?
?
astepata sa ejaculeze ala si dupoa aia te lua si al doilea
sau cum
nu
:))
povesteste davaca nu te rusinezi ok
?
??????????
poi prima data cu un fost prieten
da
si dup aia cu pr meu
a nu doi de odata
?
asa intelesesem
daca ar fi asteptat saracu cateva luni la usa
:))
ok
inteleg
dar ai vrea cu 2 deodata
?
?
tipii in pula
:))
putem vb asa ok
nu
nu tip
:))
putem vb
ok
e ok
si le-ai facut laba la vreunul
da u ai facut sex cu mai multe persoane in acelasi timp
la cari ani ti-ai bagato prima data
nu am facut delok cu mai mult de o pers
16
ok
si rezisti asa la pula
?
duci mult
:-?
nush
k astia nu au prea duso
=))
pai cat ai facut o cel mai mult
aaaaaaaaa
ok
isi dau drumul repede
?
la aasta te referi
da'
cate min aprox
?
chiar nu stiu
nu imi dau seama asa
eeeeeee
cum sa nu stii
5
min]
1 min
e asa greu
eee
nici chiar un minut
:))
vb serios
ceva mai mult
da nush
pe bune
ok
s aproximez
si la al doilea numar]la fel
?
no
ok
la al doilea s-a tzinut mai bn
:))
e ok
si normal ca iti place tie......
sa fii fututa mai mult nu
?
normal :>
bv
e ok
deasupra iti place
?
da
prefer deasupra ;)
k]sa conduci u
mmmmmmmm
:P
ce as vrea sa fii si deasupra mea ]hm,,,,,,,,,,
nu te superi ok
?
nu
:))
k
ma ia valu]
cand vb de sex
;))
si de poz
hmmm...
vreau sa te vad si eu credeama
shi ce mi-ai face
la avatar macar
ok
eeeee
ce nu ti-as face
arati o poza
?
:P
bn
bn
ok
ast
offffffff
da pe mirc se poate tr
k nu mai intru p mess
dai clic dreapta
asa
dcc si send
ok]
?
aham\
am vz
k
imd iti tr
ok
cat mai sezy ok
?
sexy
iti tr imediat poza
;)
haiiiiiiiiiiiiiiiii
odata reaoooooooo
:)
:))
poi s gs una in care sunt singura
:))
ok
vezi u
:P
sau cu prietenele tale ok
si im zici care esti ok
sigur vrei cu prietenu?
prieteneleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nu imi plac baieti stai linistita
haiiiiiiii
??????????????
poi am dat
nu cred ca merge nu se desc
hai pe mes te rog
intra un pik numai cat trimiti poza
ok
???????????????????
:((
poi tre sa ies
maine esti p mess?
mai stai un puik
stai ma acum sa mai vb
sa vezi ca o sa fie frumos
poi nu mai pot sta
trimite poza pe mess
scz
:(
si mai vb
10 min
te rog
si mai vb si maine
ok
?
?????????????
ziiiiiiiii
intrii pe messs
ca ti-am bagat id
nu pot s mai stau
iti dau accept maine
bn nici numai vb de acum
pe la ce ora intrii?
vroiam sa iti dau si web
si daca ne intelegeam ti-o si aratam
:))
las k am de unde s vad ;)
asa numai daca esti asa de calica si nu vrei sa dai o poza
asta e
somnik pufos
PS: Oare cei care conduc o asemenea prostie!...sunt, mandrii?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu