rss

duminică, 18 ianuarie 2009

Speranta unui vis [ by monsoon ]

M-am saturat de voi,
M-am saturat de toti,de toate
Stau si beau si sper
Sa fie ultima noapte

M-am saturat sa sufar
Din cauza uneia ca tine
Care imi zice zi de zi
Ca o sa fie bine
...Da nu e

In gandul meu speranta
Nu-si mai gaseste locul,
Dar stiu un singur lucru,
Fumand pot sa uit totul

Ca tu imi zici,in fiecare sara
Cat ti la mine,ma iubesti
Dar tu faci inima sa doara,
Si sper pentru ultima oara

In noapte sa simt sarutul,
Sa simt atingera moale,
Si sper atat de mult
Sa fie buzele tale

De-ai sti cat doare,
Te tin in brate
Dar nu ma simti
Distanta-i mare,tare

Ce doare,chiar doare tare
De mana te tin strans
Si nu mai am rbdare
Dar oare...

Inima-ti bate tare
Cand gandul te aduce mai aproape
Tarziu in noapte
Chemat de suflet si de soapte

Dar cel mai tare si mai tare
Inima doare,sufletul usor se stinge,
Cand noaptea maore
La primele raze de soare

Usor pe buze simt
A ta dulce sarutare
Dar deschid ochii
...Si dispare

Se pierde usor in zare
Cand al meu corp tresare
Se intreaba...
Ce-a fost oare?

Post Scriptum
Am scris aceasta poezie cu gandul la singura persoana care
imi bantuie visele, fara de care noptile nu ar mai fi lafel si nici
zilele nu ar mai fi atat de frumoase, iti multumesc ca existi si
mai presus de toate multumesc destinului care te-a adus in
viata mea,si odata cu tine a adus fericirea,a reinviat dragostea
si nu in ultimul rand a reaprins speranta...Te Iubesc Puiule!

2 comentarii:

KataDo spunea...

Prefata Pentru Nasterea Unui Poet - By KataDo

Avand in vedere si luand in considerare continutul textual al poeziei '' Speranta unui Vis'' pot spune ca ma fascineaza gandul ca ar putea fi considerata de o ramura poetica cu specific sentimental ( o viziune a sentimentelor ), o poezie cu un triplu sistem referential. S-ar putea referi prima data la o poveste erotica, prin care artistul explica dualitatea lirica eu-tu in procesul de creatie si perspectiva. Poezia debuteaza brusc conturand o zi ajunsa la apus (in timp ce artistul savureaza o bere la doza si un kent blue)... si care se face tot mai lunga datorita regretelor si pierderii sperantei care in timpul noptii se reaprinde si duce artistul in profunzimea sentimentelor datorita trairii unei reverii. O lectura avand in vedere vocile lirice ale textului, delimiteaza un camp poetic intre ''eu'' si ''tu'' o polifonie a persoanei, care isi distribuie discursul in asa fel incat, sa obtina un cumul mai mare de semnificatii.In aceasta cuprindere vasta a spatiului imaginar, in care isi intemeiaza ochiul cunoasterii, artistul stabileste repere de spatiu si timp, in dimensiunile cuprinderii lirice, intrate, pe masura intensitatii procesului creator, intr-o interactiune tot mai tensionata. Acestea fiind constientizate in vederea cuprinsului textual si trairea inimaginabilului artistul vrea sa lase amprenta pe trairea sentimentelor reverice si in realitate.

Linde-monA spunea...

Cred ca KataDo a spus cam totu despre poezie.
Am doar de adaugat ca este foarte frumoasa si imi trezeste amintiri frumoase.

Trimiteți un comentariu