rss

miercuri, 7 ianuarie 2009

Things I Like & Things I Hate

Imi Place : O anumita fata(stie ea care :* C+C), coca-cola, cartofii prajiti, sa dorm pana tarziu, sa ma uit la filme(Comedii-Romantice :> si Horror :D ), sapte sus(7up), sapte zile(seven days), ballantines, timisoreana, reds, saruturile lungi, milka, mentos, sa lenevesc pe mess, sa stau pana la cinci dimineata de vorba cu o anumita persoana, fatele cu ochi caprui, sa conduc, 87-63-93, sa ma bronzez la bec, pauzele la scoala, Sa mi se spuna Te Iubesc, Sa pun mana unde vreau :D, Mars, Smash, Snikers, Kinderii (care sunt cuminti), Artificiile, Viteza, Adrenalina,etc...

Nu Imi Place : SCOALA, Fanta, Obezele, Apa Minerala, Copilu de Aur, Manelele LIVE, Sa Invat, Sa ma trezesc de dimineata, Sa ma bata cineva la cap, mIRC, Nu imi plac oamenii care gandec mult, Red Bull, Snaks-uri(fanno schifo), Belelele, Broastele, Scandalurile, Sa ma muste cineva de limba :)), Nu-mi plac persoanele care se dau la prietena mea(aviz amatorilor de scandal), Sa am un program de respectat, Napolitanele, Biscuitii, Persoanele Suparacioase :P , Durerea :)), Dentistii, Spitalele, Doctorii,etc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu