rss

vineri, 27 martie 2009

Download 1.5 Mb/s - Abonament 30 RON

Este uimitor cum in cativa ani de zile viteza de download a crescut iar preturile abonamentelor au devenit tot mai accesibile.Ieri providerul meu de net (Data ZYX) a dublat viteza la internet de la 4Mb/s la 8 Mb/s,asta m-a facut sa imi aduc aminte ca acum 4-5 ani nici nu ma gandeam ca o sa am internet acasa,dupa care acum aproape 3 ani jumate,tin minte ca a venit si in Orsova o firma care oferea "Internet Nelimitat" pretul fiind de 40 RON/luna iar viteza de download nu sarea de 4-5 Kb/s.Trebuia sa astept 10-15 menute sa descarc o melodie,sa descarc filme sau jocuri nici nu mi-ar fi trecut prin cap pentru ca ar fi trebuit sa astept o luna sa descarc unul iar acum dureaza mai putin de 15 minute downloadul unui film.
Acum am un abonament de "1Mb/s" , Trafic Nelimitat , Acces Permanent la Internet conform contractului la un pret fix de 30RON/luna.Dupa aproape 3 luni de la abonare viteza a fost marita de la 1 Mb/s la 2Mb/s apoi dupa alte cateva luni a fost marita la 4Mb/s.
Abia cand am avut o viteza de 4Mb/s am avut rabdare sa descarc filme pentru ca dura mai putin de jumatate de ora,pana atunci daca vroiam sa vad un film il luam de la prieteni pentru ca eu nu aveam rabdare sa stau cateva ore sa-l descarc,dar acum nu mai este nevoie pentru ca il pot descarca in cateva minute cu o viteza de 1 - 1.5 Mb/s


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu