rss

luni, 16 martie 2009

Postarea Nr. 500

Uite ca am ajuns si la postarea cu numarul 500 dupa ce pe data de 1 martie "Blogul lui MonSoon" a implinit un an de zile,astazi dupa un an si 16 zile am ajuns la 500 de articole care sper ca v-au placut si o sa va placa si ce o sa apara in continuare.In prima luna,Martie 2008, blogul a avut aprox. 100 de vizitatori,apoi a crescut la aproape 1000 de vizitatori,iar in prima luna a primit page rank 2.
In periioada iunie-august , septembrie - decembrie datorita faptului ca eu nu am mai putut scrie blogul a avut foarte putini vizitatori,eu ne avand timp sa ma ocup de el.
In prezent "Blogul lui MonSoon" are o medie de aprox. 100 unici/zi, fiinf vizitat in primul an de aproximativ 14.000 de vizitatori unici.
Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc celor care au citit,au comentat articolele publicate si mai ales celor care s-au mai intors si se intorc sa citeasca blogul ori de cate ori au timp sa o faca.
Va Multumesc!

2 comentarii:

Linde-monA spunea...

Ooo..Va urez,umpic cu intarziere, LA multi ani si felicitari pentru tot ce ati reusit sa faceti. Va asteptam cu cel putin inca de 10 ori mai multe postari ;)
:* :*

MetaMorph spunea...

Felicitari! :)

Trimiteți un comentariu