rss

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Doctorita Ucigasa A Fost Eliberata

După ce a primit permisiunea judecătorilor de a se întoarce la o viaţă normală, Roxana Călin, medicul care în urmă cu 15 ani a îngrozit o ţară întreagă prin cruzimea cu care a ucis-o pe rivala sa în dragoste - pe Iuliana ţinteanu, soţia amantului ei -, încearcă, în primele sale zile de libertate, să stea departe de ochii cunoscuţilor. Câţiva vecini au văzut-o însă, încă de luni seara, şi au reuşit chiar să schimbe câteva vorbe cu ea.



Eliberată condiţionat pentru bună purtare, luni după-amiază, cu şapte ani înainte de termen, Roxana Călin a ajuns în locuinţa părinţilor, situată pe strada Ştefan cel Mare din Ploieşti, judeţul Prahova, în jurul orelor 17.00. “M-am întâlnit cu ea luni după- amiază. A venit cu părinţii. Eu i-am spus: «Bine ai venit, Roxana!», şi am sărutat-o. M-am bucurat că am văzut-o”, a povestit Călina Rădulescu, o vecină de 78 de ani, care a adăugat că, fericită că respiră din nou aerul libertăţii, fosta deţinută radia.

Fosta deţinută e blondă şi iese din casă numai aranjată

“Roxana arată foarte bine, ca la 20 de ani, deşi are aproape 50. E blondă, aranjată şi dichisită ca întotdeauna. Am văzut- o în fiecare zi. Chiar şi azi, când a venit de la piaţă cu părinţii ei”, ne-a mai spus femeia. Gogu Manta, un alt vecin, în vârstă de 81 de ani, a povestit că, deşi nu a văzut- o încă pe doctoriţa ucigaşă, aşteaptă să se întâlnească cu ea. “A fost un copil tare bun. Ce-a făcut a fost o greşeală a tinereţii”, a spus vecinul.

A fost eliberată după 15 ani

În iunie 1994, medicul pediatru Roxana Călin a ucis- o pe ploieşteanca Iuliana ţinteanu. Doctoriţa şi soţul ei, tot medic, erau prieteni de familie cu soţii ţinteanu. În timp, Roxana s-a îndrăgostit de Bogdan, bărbatul Iulianei, şi a decis în final să o elimine pe rivala sa în dragoste. Doctoriţa i-a injectat victimei sale o substanţă cu efect anestezic şi a tranşat-o apoi în cadă. A aruncat bucăţile din trupul femeii în diferite locuri din oraş. A fost arestată şi condamnată la 22 de ani de închisoare, dar eliberată după 15 ani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu