rss

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Sisu - Din Coltul Blocului [ Download ] [ Lyrics ] [ Video ] Vacanta In Mexic



Sisu - Din Coltul Blocului
[ Download Free Mp3 ] Vacantza In Mexic

Sisu - Din Coltul Blocului [ Lyrics ] [ Versuri ] Vacanta In Mexic

Ca la coltul blocului

Coltul blocului
Cu banii pusi in pungi de plastic, ca alea de un leu
Asa o ard bagabontii din cartierul meu
Intr-un BMW cu ??? ai zice ca sunt stranger
Dau patrule pe strazi ca si cum as fi un ranger
Si ma transform in inger pentru tine,e deajuns,ajunge
Te dau in laturi si apoi te dau in sange
Te dau pe gteata tu faci faci gat,apoi te dau in gat
Mi-a spus iubita ta ceva de tine si urat
Am aflat ca-ti plac baietii si ??? chilotii
Si cica ar vrea ca-n micul mexic sa te futa acum cu totii
Da nu iti place targul esti urat ca dracu
Asa ca-ti fut gagica ca sa nu ti-o futa altu
Si plec de la tine de acasa linistit
Ma duc la Grecu sa fumam un skunk nemaipomenit
Vreau sa zic,mai sunt si platit
Si tu vei fi frustrat in prajma mea ca un pitic

N-o ard in coltul blogului
O ard in coltul blocului
Modelele din viata mea
Au fost oamenii locului

Din coltul blocului am luat prima bagaboanta
Din coltul blocului m-au arestat prima data
Din coltul blocului am ajuns la Valea Seaca
Si-n coltul blocului am sa raman ca o piatra

N-ai bani de club, Stai in Salajan sau Socului
Puti s-o arzi unde...in fata blocului
Esti cautat de garda,si primul loc pe lista
E blocul tau cand te duci acasa ca sa futi o pizda
In fata blocului ai facut primii pasi in viata
Si-n fata blocului ti-ai luat primii pumni in fata
Si prima zdreanta ai fututo-n scara blocului
Esti rece in priviri,asta-i amprenta locului

Sisu a zis,bagabontii nu mor niciodata
Asta e vorba adevarata,pe strada
Nimeni n-a pus Salajanul pe harta
Aici a fost mereu emblema lui o seringa si-un meleu
Coltul blocului n-a fost inventat in Colentina
In coltul blocului ne facema noi heroina

Tot din coltul blocului plecam spre
Poarta Alba,Valea Seaca,Margineni,Rahova sau spre groapa
Si taoat ideea de-a face ceva cu viata noastra
Se sparge mai repede decat o fereastra
Simt ca traim intr-o jungla de beton
Nu am somn,nu am stare,nu am culoare in obraji
Simt ca vreau viata si primesc decat sevraj
O singura rugaminte mai am din coltul blocului
Lasatil pe Sisu liber ca-i de-al locului

N-ai bani de club, Stai in Salajan sau Socului
Puti s-o arzi unde...in fata blocului
Esti cautat de garda,si primul loc pe lista
E blocul tau cand te duci acasa ca sa futi o pizda
In fata blocului ai facut primii pasi in viata
Si-n fata blocului ti-ai luat primii pumni in fata
Si prima zdreanta ai fututo-n scara blocului
Esti rece in priviri,asta-i amprenta locului

Din coltul blocului am luat prima bagaboanta
Din coltul blocului m-au arestat prima data
Din coltul blocului am ajuns la Valea Seaca
Si-n coltul blocului am sa raman ca o piatra

Din coltul blocului am luat prima bagaboanta
Din coltul blocului m-au arestat prima data
Din coltul blocului am ajuns la Valea Seaca
Si-n coltul blocului am sa raman ca o piatra

4 comentarii:

Anonim spunea...

e scris cam aiurea lyricsu asta dar e bun asa cum e. Respect La Familia

Anonim spunea...

Buna melodia dar nu se compara cu Parazitii - din coltul blocului

Anonim spunea...

"Intr-un BMW cu ??? ai zice ca sunt stranger"
/Intr-un BMW cu angel(angeleyes) ai zice ca sunt stranger

MonSoon spunea...

Merci "Anonim" nu intelesesem acolo cand am scris versurile

Trimiteți un comentariu