rss

miercuri, 27 mai 2009

A Fost Miss Turnu Severin

Ileana Costin, din Brăila, a implinit de curand 100 de ani.

Ileana Costin, din Brăila, fostă "Miss Turnu Severin" in urmă cu 80 de ani, a fost sărbătorită, zilele trecute, de Primăria Brăila, la implinirea varstei de 100 de ani.

 "Sunt bătrană cat un veac", a spus zambind Ileana Costin. “Merg bine, văd bine, singurul regret pe care îl am este că nu mai aud prea bine. Nu am de ce să mă plâng”, a adăugat centenara. Ileana Costin şi-a amintit cu drag de momentul petrecut în urmă cu 80 de ani, când a fost aleasă “miss” în oraşul său natal, Turnu Severin.

Îşi aminteşte şi acum cu emoţie de concurs

“Am fost declarată cea mai frumoasă fată din oraş. Ce emoţie, ce bucurie! Mai ales că la concurs se prezentaseră multe fete, care mai de care mai arătoase. N-am crezut că o să câştig...”, a povestit bătrâna. Ileana, pe care paşii vieţii au purtat- o din Turnu Severin, judeţul Mehedinţi, la Brăila, alt oraş de pe malul Dunării, păstrează cu sfinţenie, în cutii legate cu funde, fotografiile din tinereţe. Se uită însă rar la ele. “A trecut o viaţă de atunci”, mai spune, cu nostalgie, femeia. “Eu de foarte mulţi ani nu-mi mai doresc decât să fiu sănătoasă...”

Povestea ei, într-o scrisoare

În ziua în care a împlinit un veac, Ileana a scris o “scrisoare”. Depeşa ei nu are destinatar, ci este o confesiune despre cum se vede viaţa la 100 de ani, deoarece femeia spune că, trecând prin atâtea întâmplări, a devenit o “istorie ambulantă”.

La 20 de ani, Ileana Costin a participat la un concurs de miss în oraşul ei natal, Turnu Severin. Femeia a fost aleasă de juriu drept cea mai frumoasă reprezentantă a urbei La împlinirea a 100 de ani, tanti Ileana a fost sărbătorită de Primăria oraşului Brăila

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu