rss

marți, 5 mai 2009

Lady Gaga Indragostita de marlyn Manson

Lady Gaga surprinde din nou. Deşi a recunoscut cu nonşalanţă că este bisexuală, cântăreaţa a ajuns totuşi la concluzia că îi plac mai mult bărbaţii.

Nebunatica divă în vârstă de doar 23 de ani recunoşte că îl adoră pe Marilyn Manson, dar că nu are curaj să-l abordeze.

„Cred că Marilyn Manson este minunat. Îmi place de el. Am o slăbiciune pentru piele şi pentru părul lung. De fapt am o problemă pentru că îmi plac doar băieţii răi, băieţii sălbatici şi niciodată nu se termina bine", a declarat aceasta.

Chiar dacă este mândră de felul în care arată, Lady Gaga mărturiseşte că acest lucru nu îi este de ajutor atunci când vine vorba de bărbaţi pentru că este mai ruşinoasă din fire. C

„Am încredere în mine şi iubesc felul în care arăt. Am mare încredere în corpul meu, în felul în care ma îmbrac, dar îmi lipseşte încrederea atunci când vine vorba de bărbaţi", a adăugat cântăreaţa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu