rss

marți, 30 iunie 2009

Bruno indragostit lulea de premierul Australiei

Gay declarat, Bruno reporterul de modă, noul personaj inventat de actorul britanic Sacha Baron Cohen mărturiseşte că premierul australian Kevin Rudd i-a sucit minţile.

Bruno şi-a declarat admiraţia faţă de liderul australian în timpul unei vizite în Australia, pentru promovarea filmului în care este personaj principal.

Îmbrăcat în uniformă de şcolar, Bruno a dezvăluit că a petrecut noaptea cu Rudd, după ce amândoi au participat la o emisiune tv.

„Nu s-a întâmplat nimic, doar am stat treji toată seara. Motivul pentru care am întârziat e că tocmai am luat micul dejun în pat cu Kevin Rudd. Tipul acesta e ceva de genul... uber-drăguţ. Am crezut că Obama este cel mai sexy tip din lume. Asta până l-am întâlnit pe Kevin", a glumit Bruno.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu