rss

miercuri, 10 iunie 2009

Queen Latifah - Violata In Copilarie

În spatele faimei, zâmbetului fermecător şi a vieţii aparent perfecte a starurilor se află de cele mai multe ori experienţe dureroase care le-a marcat întreaga existenţă. Este şi cazul actriţei Queen Latifah, care a vorbit pentru prima dată despre traumele copilăriei ei.

Aceasta a povestit că a fost abuzată sexual la o vârstă fragedă de un adolescent care trebuia să aibă grijă de ea , iar acest lucru i-a schimbat complet cursul vieţii, fiind incapabilă să aibă după aceea o relaţie normală.

"M-a violat. N-am spus nimănui acest lucru şi am încercat să păstrez această amintire neplăcută în sufletul meu, ţinând oamenii cât mai departe de mine. N-am lăsat pe nimeni să se apropie de mine, pentru că am avut totdeauna o problemă cu acest lucru", a declarat Queen Latifah.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu