rss

duminică, 7 iunie 2009

Raspuns Oracol : Yasminutza

01.Un cuvant de inceput
sallz ;)

02.My name is...
yasmina :)

03.ID,Hi5,Nr. d tel poate :>
http://yasmina4me.hi5.com

04.Anul,ziua si minutul cand ai cunoscut pamantul
2.marie.1995, 21:45

05. Data, ora, ziua, luna si anul completarii oracolului
7.iunie.2009 , 20:25

06. Ce animale preferati?
toate dar cainii si pisicile mai mult :P

07. Ce sporturi va plac? Le practicati?
volei,hambal..da

09. Ce personaje din desene animate va plac?
multe

10. Va plac cartile?Care?Alea cu care jucati poker :))
nici alea d poker :))

11. Ce genuri de muzica ascultati?
de toate

12. Actorul/Actrita preferata
n'am

12. Unde ai vrea sa mergi in vacantza?
grecia

13. Masina Preferata
BMW

14. Ce culoare iti place?
verde (*)

15. In ce pozitie iti place sa faci sex?
...

16. Pe Cine Iubesti?
eeee p cnv :>:P

17. Ce Este Baiatul?
baiat :-??...

18. Ce este fata?
o comoara de nengropata

19. Cateva Cuvinte despre tine
sunt o fata k'm 8-} :D imi place sa ma distrez..sa cant,sa dansez..sa ma cert cu anumite persoane :-"...sa ma duc l disco :X:X...etc

20. Cateva cuvinte despre mine daca ma cunosti :P
poi nu te cun :P:)

21. Ce vrei sa fi cand o sa cresti mare :))
medic :>

22. Cum il(o) chema pe prima(ul) prieten(a)?
:-?sa ma gandesc...andrian:P

23. Cu ce echipa de fotbal ti?
steaua (*)

24. Ce este dragostea?
dragostea este un blestem sub forma de poveste care te momeste sa visezi l o viata perfecta si pana la urma cand te trezesti dai intr'un cosmar (asa cu propiile mele cuv ;)

25. Totul despre sex sex
= un sport practicat l toate varstele :))

26. Parfumul preferat
giordani gold

27. Ai Prieten(a)?
dap

28. Filmul preferat
maiestrul betiv :))

29. Melodia preferat
am mai multe...ma rog

30. Povestea ta de dragoste
a fost odata k niciodata..:-?defapt mai e si acuma:))..m'am indragostit fara sa vreau de un baiat care sa ,,indragostit,, de corpul meu ( cred..poate si de persoana mea)..am avut o relatie super dar a inceput sa schiopateze...eh poate se rezolva ..pana la adanci batraneti ;)..eo sper k mai devreme:))

31. Bautura preferata
garoone O:)

32. Mancarea preferata
...:-??

33. Esti gelos/geloasa?
mda..

34. Va place marea sau muntele?
ambele

35. Iarna sau vara?
vara k e vacanta

36. Definitia fericirii
brb sa o gasesc :));)

37. Dar tristetea si dezamagirea ce sunt?
parti din viata unui om

38. Ce ai vrea sa primesti de la persoana iubita?
dragoste

39. Ce iti place la prietenu(a) tau/ta?
cum arata,cum se comporta, cum e el

40. 3 lucruri la care nu ai renunta niciodata?
mama,tata si viata mea

41. Ce prof(a) nu suporti?
pe toti :))

42. Ce faci in pauze?
multeee :)))

43. Crezi in dragoste la prima vedere?dar sa te indragostesti pe net?
da cred pt k p net m'am indragostit O:):x

44. Si acum la incheiere cateva cuvinte de ramas bun
... adios amigo! ;)

45. Ciao!
bye bye :-h

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu