rss

vineri, 5 iunie 2009

Sanda Argint - Ca Un Bulgar De Zapada [ Download ]



Sanda Argint - Lumea Buna Ma Iubeste ( Ca Un Bulgar De Zapada )
[ Download ]
Sanda Argint - Lumea Buna Ma Iubeste ( Ca Un Bulgar De Zapada )
[ Lyrics ] [ Versuri ]


Multi ar vrea ca sa ma vada
Ca pe-un bulgar de zapada
Ce se topeste la soare
Cand este caldura mare (x2)

Lumea buna ma iubeste
Si cea rea ma chinuieste
Sa vorbeasca mult si bine
N-o sa ajunga ca mine

Pe urme nu pot sa-mi calce
Ca viata inapoi ii intoarce
Am crezut ca imi vor bine
Si i-am tinut langa mine

De-am putut i-am ajutat
Si cand n-am avut le-am dat
Si-am crezut mereu in ei
Astia sunt prietenii mei

Am si prieteni am si bani
Dar am si prea multi dusmani
Sa vorbeasca mult si bine
N-o sa ajunga ca mine

De-ar fi sa ma trec ca iarba
Stiu ca n-am cantat degeaba
Am cantat noapte de noapte
Sa aiba fetita de toate

De-ar fi sa ma trec ca iarba
Stiu ca n-am trait degeaba
Am muncit noapte de noapte
Sa aiba copii de toate

Lumea buna ma iubeste
Si cea rea ma chinuieste
Sa vorbeasca mult si bine
N-o sa ajunga ca mine

Am si prieteni am si bani
Si o suta de dusmani
Este o vorba din povesti
Omul rau sa-l ocolesti

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu