rss

joi, 2 iulie 2009

Si-a facut aparitia "adevarata nevasta" a lui Michael Jackson

Michael Jackson era însurat şi "adevărata" lui soţie îşi cere acum drepturile. Cel puţin aşa susţine o femeie care a depus o cerere la Tribunalul din Los Angeles, solicitând ca "toate proprietăţile, bunurile şi întreaga avere a soţului meu să-mi fie transferată îndată".

Nona Paris Lola Ankhesenamun Jackson, aşa cum o cheamă pe ciudata apariţie, locuieşte în Londra, şi mai susţine că toţi cei trei copii ai cântăreţului sunt ai ei. "Nu mi-am dat acordul ca ei să locuiască împreună cu Katherine ", mai susţine ea în cererea înaintată.

Femeia încheie şi mai bizar: "Deşi pe pământ a murit, soţul meu trăieşte acum împreună cu tatăl meu, Khalid Lucifer". Lola mai are o cerinţă: "Aştept răspuns pe mail, sau, dacă nu, lăsaţi-mi copiii în pace!"

Parerea mea este ca aceasta femeie ar trebui sa stea intr-un loc gen spitalul 9 ... poate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu