rss

joi, 8 aprilie 2010

www.mipiaci2.tk (martisor reloaded)

Bineinteles ca daca e 1 Martie, e Martisor, daca e Martisor vine primavara si odata cu ea renaste totul, natura renaste, inimile noastre se trezsc la viata dupa lunga iarna care poate a reusit sa le amorteasca putin. Tot orasul este plin de martisoare unele dragute altele mai putin, unele handmade altele la 1 leu facute pe banda rulanta, cateva adevarate opere de arta sau adevarate bijuterii, altele kitsch-uri penale.Cea ce mi-a placut foarte mult a fost originalitatea unora si noul “brand” marcelusul care este o combinatie intre cercei handmade si traditionalul martisor. Dorind sa fiu si eu putin mai original dar si din lipsa de ocupatie m-am hotarat sa fac un “martzisite” , o combinatie intre martisor si un site, pentru o persoana foarte draguta,care imi place foarte mult si la care tin.Martzisiteul il puteti vedea vizitand adresa www.mipiaci2.tk sper sa va placa.

www.mipiaci2.tk
because esti the sweetest ragazza din lume

www.mipiaci2.tk because…
…because imi placi atat de mult
de fapt mai mult
…piu
si mai mult…
…more than you can imagine
de atunci cand I see you first time
il mio cuore te-a placut
si ti-a dat un loc there … inside of my soul
…allora, a inceput sa tina din ce in ce mai mult la tine
your eyes ero matto
you make me feel cea mai fericita persoana
sono cosi felice atunci cand esti langa mine
…iar atunci cand I hug you tight
nu ti-as mai da drumul… never
…when your sweet lips mangaie buzele mele
I hope that kiss… non sara mai fine
I miss you every second cand nu esti langa mine…
…and that because mi piaci tu
I care about you… e nuovi
please forgiveme se pensate che sia troppo presto
…to have that feelings pentru tine
ma per me you have that special thing…
care te face pentru mine… a special person
and that make’s me a tenere cositano da voi
… mi perdoni if I did something wrong

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu