rss

luni, 12 iulie 2010

Casanova - Bate, bate inima


Casanova - Bate, bate inima [ Versuri ] [ Lyrics ]

Mi-e dor de chipul tau
Mi-e dor de gura ta
Le visez mereu noaptea
Mi-e dor de ochii tai
Si de iubirea ta
Nu mai vreau pe altcineva
[x2]

Bate, bate, bate inima
Pentru tine ca esti viata mea
Bate, bate, bate zi si noapte
Ca te vrea, ca te vrea aproape
[x2]

Hey, hey, hey fetito ce mi-ai facut?
Cum m-ai facut sa te iubesc, sa te iubesc asa de mult?
Nici nu pot, nu imi pot imagina
Ca cineva vreodata sa mi te ia, sa mi te ia
Nu ar putea ca sunt langa tine
De atatea nopti, de atatea zile
Nu, nu, nu, nu, nu te pot lasa
Ca numai pentru tine bate inima, bate inima.

Bate, bate, bate inima
Pentru tine ca esti viata mea
Bate, bate, bate zi si noapte
Ca te vrea, ca te vrea aproape
[x2]

De cand te-am vazut
Ce mult mi-ai placut
M-ai vrajit cu o privire
Si de atunci nu pot
Din minte sa te scot
Oare ce-ai facut cu mine?
[x2]

Hey, hey, stiu ca ma vrei
Se vede-n ochii tai
De cate ori ma uit la ei
Imi place cum ma privesti
Ma doresti, ma inebunesti
Si toata viata doar pe mine vreau sa ma iubesti
La bine si la rau inima mea
O impart cu tine nu cu altcineva
Nu, nu si nu, nu te pot lasa
Ca numai pentru tine bate inima, bate inima

Bate, bate, bate inima
Pentru tine ca esti viata mea
Bate, bate, bate zi si noapte
Ca te vrea, ca te vrea aproape
[x4]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu