rss

vineri, 16 iulie 2010

Poze Cu Madalina Manole In Sicriu - Aceasta Va Fii Ingropata In Rochie Alba


Sicriul alb cu trupul neinsufleţit al Mădălinei Manole a fost depus, ieri, la Casa Radio din Capitală. Sute de fa
ni care o aşteptau deja au intampinat-o cu ropote de aplauze.
Cântăreaţa a fost îmbrăcată într-o rochie albă, decorată cu trandafiri roşii, florile ei preferate, pe care a ales-o chiar soţul ei, Petru Mircea. Încă avea verigheta de aur, iar la gât, părinţii i-au prins un lănţişor şi o cruce. Pentru a păstra chipul ei în memoria admiratorilor, o angajată a IML a machiat-o şi i-a ascuns amprentele lăsate de moarte. Râ
nd pe rând, tatăl, fratele şi soţul Mădălinei Manole s-au aplecat la căpătâiul
artistei şi au vărsat lacrimi amare, în timp ce în sală răsunau melodiile acesteia. Mama nu a putut fi prezentă Mama şi soacra cântăreţei nu au putut veni la ceremonie, acestea fiind acasă, sub supraveghere medicală. Petru Mircea, soţul, a rămas ore în şir lângă sicriul soţiei sale, şoptind printre lacrimi “Sufletul meu... Viaţa mea.... De ce m-ai lăsat?”. Sicriul a rămas în foaierul Casei Radio, urmând ca în această dimineaţă, la ora 9.00, să fie dus la Ploieşti, unde Mădălina va fi înhumată. Printre cei prezenţi la catafalc s-au numărat Prinţesa Lia, cântăreţul Grigore Leşe şi Mirabela Dauer.

Va fi înhumată la cimitirul din Ploieşti Mădălina Manole îşi va găsi odihna veşnică la Cimitirul Bolovani din Ploieşti. Soţul său, Mircea Petru, însoţit de câteva rude, a mers, ieri, în oraşul natal al artistei, în căutarea unui loc de veci.

Tiberiu Manole, vărul Mădălinei, ne-a povestit că soţul acesteia a acceptat solicitarea părinţilor, care şi-au dorit ca fiica lor să fie înhumată aproape de casă. Ieri dimineaţă, după câteva discuţii purtate cu cei de la cimitir, s-a decis că vedeta va fi înmormântată astăzi. Locul de veci a fost cumpărat în regim de urgenţă şi este situat pe aleea principală de acces în cimitir.

Familia Manole a deţinut un loc de veci în cimitirul Bolovani din Ploieşti, pe care l-a vândut în urmă cu aproximativ o lună. După ce a părăsit cimitirul din Ploieşti, Mircea Petru, însoţit de rudele sale, s-a întors la Otopeni şi a mers la o biserică din zonă, pentru a sta de vorbă cu un preot care să oficieze slujba de înmormântare a Mădălinei. IPS Teodosie Snagoveanu a declarat, ieri, că nici o clipă nu s-a pus problema ca prelaţii să accepte ca Mădălina Manole să fie îngropată cu slujbă: “S-a lepădat de Dumnezeu prin comiterea unui păcat groaznic: sinuciderea. Nimeni nu are dreptul să îşi ia viaţa, indiferent de motive. Nu se pune problema ca slujba de înmormântare să fie oficiată în interiorul bisericii”, precizează IPS Teodosie Snagoveanu.

Vânzările albumului «O 9 Mădălina» au crescut uimitor Marţi, în ziua în care a fost anunţată moartea Mădălinei Manole, în magazinul Diverta din Plaza România s-au vândut 37 de CD-uri cu albumul “O 9 Mădălina”. Casiera de la Diverta a declarat că într-o singură zi s-au vândut 37 de unităţi, spre deosebire de celelalte zile, când nici un client nu se arăta interesat de cumpărarea albumului, deşi acesta se afla în magazin de câteva săptămâni. La sfârşitul zilei de miercuri, mai rămăseseră pe raft doar zece albume. În acelaşi timp, “Observatorul” de la ora 16.00 şi “Acces Direct” au fost, marţi, lideri de audienţă, principalul subiect dezbătut fiind dispariţia neaşteptată a Mădălinei Manole.

34 comentarii:

DANA spunea...

dumnezeu sa o ierte era o cantareata minunata si a last in urma un sot si un copil minunat care nu va avea sansa de a se juca cu mama lui pacat doar ea stie ce a fost in sufletul ei si ce a determinato sa recurca la acest gest. ODIHNESTE-TE IN PACE FATA DRAGA

Anonim spunea...

Sinuciderea este pacat greu. Caci daca alte pacate lasa totusi posibilitatea caintei si pocaintei, sinuciderea desfiinteaza pentru totdeauna o astfel de posibilitate. Sinucigasul se arunca in suferinte vesnice. Biserica il socoteste pe sinucigas inchinat pieirii vesnice si-l lipseste de rugaciunile sale. Canoanele bisericesti sunt necrutatoare in privinta aceasta. Nu se poate spune Dumnezeu sa o ierte/ sa o odihneasca in pace pentru ca a facut totul voluntar iar acest lucru nu a facut decat sa ii duca sufletul in iad... Bravo pentru ea ca artista, dar vai si amar de sufletul ei ca om de rand pentru ca in fata lui Dumnezeu toti suntem la fel chiar daca pe pamant ne diferentiem din punct de vedere fizic, social, moral etc.....

Anonim spunea...

Dumnezeu Sa O Odihneasca! Sinuciderea e un pacat mare deoarece noi nu avem dreptul sa ne luam viata !Eu nu inteleg gestul necugetat al Madalinei! Avea o familie,avea un copil pe care si l`a dorit de mult timp! Si da multi dintree noi am cam uitat de ea ! Dar mereu ne amintim de cei care valoreaza muult doar dupa moarte !Parea o persoana credincioasa, care nu ar fi fost capabila de un astfel de gest!Pacat de sotul si copilul ei ! Nu va avea cui sa`i spuna ,,MAMA''. O admir din punct de vedere profesional. Toti avem depresii,probeleme,dar nu trebuie sa decurgem la astfel de gesturi extreme .In urma ei au ramas multe semne de intrebare,multe intrebari fara raspuns,si o familie distrusa. Dumnezeu Sa O Ierte Si Sa O Odihneasca !! Te Vom Pastra In Inimile Noastre MEREU! ,,FATA DRAGA''

Anonim spunea...

imi pare fff rau ca a murit MADALINA era o femeie frumoasa .ACUM cand avea tot ce isi doreasia luat viata.

Anonim spunea...

Madalina sa chinuit ffffff sa aive un copil si cand la avut sa sinucis.

Anonim spunea...

uitati in inger cazut:(

Anonim spunea...

madalina va ramane in sufletele noastre dar copilul va avea nevoi de o mama care sal iubeasca sa aibe grija de el copilul isi vacunoaste mama din poze . imi pare rau pentru ea dar nu trebuia sa faca aceasta gresala . madalina aveo o cruce decorata pe casa pprobabil ca si accea cruce aduca mult rau in familia artistei eu vreau sa va incurajes sa fiti alaturi de ea pe ultimul drup tare mult mias fi dorit sa fiu acolo alaturi de ea dar nu am putut e distanta prea mare dar as vrea sa spun cateva cuvinte pentru frumoasa noasta artista: " madalina noi te vom iubi de acolo unde esti si vreau sa iti alaturi pentru ca orice om are suparari iti doresc sa fii iubita si acolo cum ai fost si aici de toti oamenii care te admirau pentru persoana care erai si acum cand ne gandim ca madalina manole nu mai e printre noi avem ca un gol in inima madalina de acolo de unde esti vei avea dragostea noastra nencetata si vreau sa incurajez toate persoanele care iti sunt acum alaturi madalina te iubesc" eu am 10 ani dar simt durerea familiei ei si vreau sa le spun ceva" fiti curajosi chiar daca madalina nu mai e printre noi dumnezeau va avea grija de "

Anonim spunea...

D-zeu sa te odihneasca in pace si nu te vom uita niciodata.

Anonim spunea...

dumnezeu sa te odihnesca

Anonim spunea...

odihneste-te in pace ,FATA DRAGA

Anonim spunea...

ingerasule ai plecat din aceasta lume plina de ura fara sa ne zici macar un ramas bun,sau sa ne alini cu un concert!!!!ai grija de acolo de sus de sufletelul care l-ai lasat la numai 1 anisor!!!el nu merita lucrul asta!!!nu ti-a facut nici un rau!!!doar ti-a umplut viata de bucurii!!!macar acum ai grija de el!!!din ceruri daca de pe pamant nu ai vrut sau nu ai avut curajul!!!:((te iubesc si te voi iubi pana la moarte,ptr ca cu tine am crescut si eu!!!!

Anonim spunea...

nam ce sa spun .a fost o artista care nu avea nicio problema in viata ei dar nu stiu ce a nelinistit-o sa faca acest gest necugetat. a lasat in urma ei semne de intrebare si o familie care nu isi stapanesc lacrimile . e ceva care nu se poate exprima in cuvinte adica a fost iubita a fost o atrista minunata dar nimeni nu stie ce probleme a avut. chiar daca e artista credeti ca artistii nu am probleme in viata. copilul nu are cui sa-i mai zica"mami" ma gandesc ce ar putea sa fie in sufletul lui.un copil fara mama nu e un copil fericit madalina iti doresc sa ai grija din rai de el daca nu ai putut de pe pamant mi nu imi vine sa cred nimik casa ta a fost un blestem pentru ca aveai decorata o cruce madalina nu pot sa cred parca ar fi ceva de neraspuns la el o intrebare care nu are raspuns

Anonim spunea...

nu cred ca a murit MADALINA MANOLE...ASA CUM NU CRED MULTI DINTRE CEI CARE AU CUNOSCUTO SI AU INDRAGITO!AM INDRAGITO PE EA, CA FEMEIE,ARTISTA SI MAMA:AM ASCULTAT CINTECELE EI CU MARE PLACERE,TRAIND VERSURILE MELODIILOR.AI LASAT MADALINA IN URMA TA.. "PLOI DE LACRIMI",DUMNEZEU SA TE IERTE SI SA-TI VEGHEZI PUIUTUL TAU... DE ACOLO...CINE II MAI CINTA LUI? NIMENI NU TE POATE INLOCUI!!!!AI LASAT IN URMA MARE DURERE!!!! DUMNEZEU SA TE IERTE!!!

Anonim spunea...

nu o s te uit niciodata madalina te am si aq in imima mea adyo!imi pare rau ca spun ata te yubesc chiar s aq si..... nu cred ca ai fcut asta ciar tu o fata frumoasa si o cantareata talentata....adio!

Anonim spunea...

cel mai tare mi-e mila de copilasul acela, care acum nu stie nimic, am si eu um copilas mic care imi spune mama, nu pot sa cred ca a renuntat asa de usor la un copilas atat de frumos......cui va spune copilasul acela :MAMA?

Anonim spunea...

Dumnezeu este prea bun si sper din toata inima sa o ierte pe madalina.Ma voi ruga pentru sufletul ei de cate ori voi avea ocazia!

Anonim spunea...

Romanii au pierdut inca un artist de mare valoare. Pacat! Eu am incercat sa gasesc o poza cu fata artistei in sicriu dar nu gasesc. Din nefericire nu am putut fi la Sala Rdio sau in alte parti in care a fost dusa. As fi vrut sa o vad . Daca faceti rost imi puteti trm pe adresa de mail : anahi2503@yahoo.com . Va rog.

Anonim spunea...

imi pare fff rau k a murit madalina manole..d-zeu sa o odihneasca in pace

Anonim spunea...

Condoleante familiei.Madalina manole va ramane mereu in sufletul meu.Dumnezeu sa o ierte!

Anonim spunea...

dumnezeu so odihneasca in pace acuma ea canta pentru ingeri numai ea stie ce a fost in sufletul ei sa faca ce a facut
DUMNEZEU SO Odihneasca in pace!!!!!!!!!
sai fie tarana usoara!!!!!!!!!!!!!
condoleante familiei!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

nbgdt

Anonim spunea...

Nu m-am gandit niciodata ca MADALINA MANOLE , cea mai frumoasa , sensibila si talentata cantareata, sa ne paraseasca atat de devreme!
Nu pot sa cred , nu pot sa imi revin din SOC ca MADALINA nu mai este printre noi!
AM ASCULTAT , ASCULT SI VOI ASCULTA MELODIILE EI MULT TIMP DE ACUM INCOLO!
NU STIU DACA S-A SINUCIS!
A FOST PREA STRESATA !
NUMAI EA SI DUMNEZEU STIE CE A FOST!

Anonim spunea...

IN APROAPE TOATE MELODIILE MADALINEI MANOLE POTI SA TE REGASESTI !
DUMNEZEU NU A VRUT SA O MAI LASE PRINTRE NOI!
A VRUT-O LA CERURI!
POATE ACOLO VA AVEA MAI MULTA LINISTE !
ACOLO, NIMENI NU O VA MAI STRESA , VA FI PRINTRE INGERI!

Anonim spunea...

era atat de pura , atat de frumoasa....
O PREA FRUMOASA FATA...
NIMENI , DAR NIMENI , nu va mai fi ca ea,
bunul simt , sensibilitatea , bunatatea ,sunt foarte mari calitati!
toate acestea , dar si multe altele MADALINA le avea!
va ramane PRINTESA noastra , pentru ...
TOTDEAUNA!!

Anonim spunea...

DOAMNE DUMNEZEULE!!!
DE CE A FACUT ASTA ? DE CE NE-A LASAT CU ,,SUFLETUL GOL,,...,...DE CE?

Anonim spunea...

DOAMNE DUMNEZEULE!!!
DE CE A FACUT ASTA ?
DE CE NE-A LASAT CU ,,SUFLETUL GOL,,...,...
DE CE?
NU POT SA ACCEPT,
NU POT SA CRED!!!

Anonim spunea...

stau si privesc si tot nu imi vine sa cred k nu mai e printre noi s-a mai dus un artist de valoare dn tara noastra imi plac fff milt melodiile ei sunt cantate cu suflet numai ea si d-zeu stie ce a fost in sufletul ei si ce a determinato sa faca acest gest.d-zeu sa te odihneask in pace si tarana usoara

Anonim spunea...

Dumnezeu Sa o ierte si sa o odihneasca in Pace.Eu nu cred ca s-a sinucis Madalina! Sotul ei stie totul. Trebuie cercetat mai adinc. De ce a spus ca "ea nu este de vina,ca se va afla totul mai tirziu"? Acest om este VINOVAT de MOARTEA Madalinei !!!!DUMNEZEU O SA-L PEDEPSEACA RAU PENTRU ACEASTA !!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Madalina Manole este genul de femeie care te da pe spate si este mai tot timpul cu zambetul pe buze d-zeu s o ierte...:((
Madalina a ales sa plece pe drumul fara intoarcere lasandu-si in urma familia si prietenii fara cuvinte...regrete:((
familia, noi fanii si cei mai buni prieteni ii vom duce dorul si o vom purta mereu in sufletele si in gandul nostru...
Dar am totusi o intrebare..........
DE CE MADALINA NE-AI PARASIT?
DE CE?
DE CE?
DE CE?
:((:((:((:((:((:((
Dumnezeu sa te ierte si sa aiba grije de tine akolo sus:((
te vom iubii mereu si nu te vom uita niciodata
CONDOLEANTE:((

Anonim spunea...

d=zeu sa o ierte suflet cutat;;;

Anonim spunea...

condoleante familiei care sufera nespus de mult

Anonim spunea...

NU TE VOI UITA NICIODATA MADALINA ! AI FOST,ESTI SI VEI RAMANE IN SUFLETUL MEU SI TE VOI IUBI MEREU ! DASCALU VALY - CONSTANTA

Anonim spunea...

sunt silvia sunt nascuta o data cu madaliona manole pe 14 iulie a fost ziua mea si madalina manole a fost fata cu parul de foc

Anonim spunea...

Claudia : Dumnezeu s-o ierte...eu una am cantat niste piese si cand imi aduc aminte de aceasta faptura minunata ma apuca plansul,......dar copilasul ei are nevoie de o mama ca sa-l iubeasca dar ea il va pazii de sus :( .....pacat am pierdut ...3 cantarete :mihaela runceanu madalina manole ...si malina olinescu ..pacar :((( sa fim bunii ca sa nu le uitam mereu vor fii in inimile noastre !!!!

Trimiteți un comentariu