rss

joi, 5 august 2010

Racoreste-te cu milioane de premii

colafrigiderTrimite codul unic prin SMS la 1884 sau incarca l pe www.coca-cola.ro ( de fapt e www.vara.coca-cola.ro ) si poti castiga in fiecare ora un minifrigider (in total 490 buc)

Daca ai gasit mesajul “STICLA 0.5L” ai castigat pe loc o sticla Coca Cola de 0.5 L in total 10.000.000 de sticle ( 1 din 3 sanse de castig ) - eu am cumparat 2 sticle si am mai castigat 3

Regulamentul este disponibil in mod gratuit pe www.coca-cola.ro , la infoline 0800 080 800 ( gratuit ) sau in toate magazinele participante.

Durata promotiei 26.07 – 12.09.2010


5 comentarii:

Bitza Adi spunea...

si de unde pot sa iau sticla daca am castigat?

Anonim spunea...

Va rog spuneti-mi cum pot trimite codurile unice pe site-ul coca cola? In regulament zice ca se pot trimite pe site, dar nu am gasit nici o posibilitate pentru asta.Multumesc, LOredana M

Anonim spunea...

DE UNDE IAU STICLA DE 0,5 CARE AM CASTIGAT-O?

Monsoon spunea...

poti intreba pe la magazinele mai maricele daca dau sticlele de la promotia coca cola... in Timisoara poti lua sticlele de la magazinul Kaola din calea girocului dar si din multe alte parti... eu am baut pana acum 17 sticle moca :D

Anonim spunea...

daca o amarata de sticla de 0.5L nu pot sa obtin, deoarece exista capete destepte care au taiat lista magazinelor participante, daramite sejurul la Ibiza? mama voastra de sarlatani imputiti si jegosi luati-va de mana cu aia de la pepsi si duceti-va pe apa sambetei.

Trimiteți un comentariu