rss

vineri, 6 august 2010

Tatal Nicoletei Luciu este alcoolic

Nicoleta Luciu (30 de ani) a acceptat să vorbească pentru prima dată despre situaţia dificilă in care se află familia ei. După ce Ion (56 de ani), tatăl vedetei, a acuzat-o, intr-un interviu acordat ziarului Libertatea, că l-a abandonat, Nicoleta îi răspunde dur bărbatului, acuzându-l că e tot timpul beat şi că în copilărie le ţinea pe ea, pe sora, pe fratele şi pe mama ei într-o teroare continuă.

Libertatea: Tatăl tău a făcut declaraţii defăimătoare la adresa ta. Ce crezi ca l-a determinat să vorbească?

Nicoleta Luciu: Faptul că a rămas singur.

Care e relaţia ta cu el în acest moment?

Relaţia noastră nu mai există de un an. Ultima oară am vorbit cu el iarna trecută.

Ţi-e ruşine cu el?


Nu neapărat, dar prefer să nu mai am de-a face cu el.

Te acuză că eşti cea care a distrus familia.Te simţi vinovată?

Nu, pentru că fiecare a apucat pe drumul lui. Suntem oameni maturi, cu capul pe umeri şi am luat hotărârile singuri. După ce a plecat şi Iuliana de acasă, mama trăia într-un calvar. Singurele ei momente de bucurie erau atunci când venea la noi. Născusem şi o rugasem să stea cu copilul. Au fost discuţii şi atunci, pentru că nu voia să o lase să ne viziteze. Până la urmă, a acceptat. În momentele în care se întorcea acasă, mama era mereu tristă şi se închidea în ea. El e un om care nici măcar o zi pe an nu e treaz. Am încercat să-l ajut şi cu bani, dar îi cheltuia pe toţi pe băutură.

Crezi că părinţii tăi vor divorţa?

Da.

E adevărat că ai făcut o plângere împotriva lui?

Nu.

El susţine că îi vorbeşti foarte urât...

El e cel care ne vorbeşte foarte urât şi mereu ne-a vorbit aşa. Eu doar sunt dură în conversaţiile telefonice cu el.

Ce s-a întâmplat, de fapt, de Paşti?

Nu-mi mai aduc aminte.

Care sunt primele lucruri care îţi vin în minte când te gândeşti la copilărie?

Întotdeauna am încercat să-mi aduc aminte numai lucrurile frumoase. Am scos din minte tot ce e urât.

E adevărat că tatăl tău era violent şi că te bătea?

Nu, bătaie nu am luat niciodată de la el. Dar a luat mama pentru toţi. Când ştiam că trebuie să ajungă tata acasă, ascundeam tot ce credeam că ar putea folosi ca să o lovească pe mama, cum ar fi cuţitele sau toporul. Ne retrăgeam fiecare în camera lui, nici lecţiile nu mai puteam să le facem. Seara nu puteam să folosim curentul, pentru că ne spunea că nu are bani să-l plătească. Mă trezeam la 3 dimineaţa să-mi fac lecţiile pentru şcoală. Îmi era foarte frică de el.

Tatăl tău mai susţine că nu primeşte nici un ajutor din partea ta...

De când am luat hotărârea că nu mă mai interesează ce face, nu l-am mai ajutat. Înainte, mi se făcea milă şi mă impulsionam să mă duc să-l ajut, dar numai când îl vedeam beat mă opream. Au fost momente în care eu nu aveam bani pentru mâncare, dar el avea pentru băutură.

Ştiai că e bolnav de ciroză?

Nu. O singură dată s-a oprit din băutură timp de câteva luni şi se transformase într-un om pe care nu-l mai văzusem niciodată până în momentul respectiv. Aş fi dat orice să rămână ca atunci, când devenise o persoană bună.

Nu se va mai întoarce în casa părintească


Te vei mai întoarce vreodată în apartamanetul în care ai crescut?

Niciodată. N-aş mai putea să trăiesc acolo.

Crezi că mai există cale de împăcare între voi?

Nu. Doar dacă n-ar mai pune nici un strop de alcool în gură, dar acest lucru nu se va întâmpla. Nici pentru sora mea n-a fost în stare să renunţe la alcool şi pe ea o iubea cel mai mult dintre noi. N-am simţit niciodată dragostea de tată. N-a ştiut să ne ofere o îmbrăţişare sau să ne spună o vorbă bună, numai în înjurături ne ţinea. Dacă nu ar fi alcoolic, ar fi un om extraordinar.

Acuzaţiile lui Ion Luciu

- “Din cauza Nicoletei, nu-mi pot vedea familia”;
- “Am sunat-o pe fiica mea şi mi-a spus că dacă o mai deranjez, cheamă poliţia”;
- “A făcut plângere. Dacă mă mai apropii de ea, plătesc 10.000 de lei sau fac puşcărie”;
- “Îi e ruşine cu mine, pentru că spune că sunt beţiv”;
- “Pe vremuri mă mai ajuta. De când a născut, nu mă mai ajută cu nimic”;
- “Are miliarde. Joacă în telenovele, dar pe taică-său nu-l întreabă dacă are bani să mănânce”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu